På tal om störigt är det inte just precis då man får oväntat besök?!
När man redan har femhundranittofem saker att göra och är redan sen till samtliga
När man redan har femhundranittofem saker att göra och är redan sen till samtliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är slut på GevaliaPå tal om störigt är det inte just precis då man får oväntat besök?!
Jag tycker det är trevligt! Kom fyra äldre tanter/farbröder och frågade försiktigt om de fick titta lite utomhus, de hade nämligen varit mycket på vår tomt när de var små!Oj, vad är så störigt med det? Händer det så ofta?
Hade tyckt det var mysigt om någon hade fina minnen eller kopplingar till mitt hus och kunde berätta något intressant om huset/gården.
Jag var på Apoteket i dag och de kunde inte säga hur länge min medicin är restnoterad. Googlade och hittade denna och tänkte på dig!Nä, ergenyl retard. Även depakine som ska vara "motsvarande" verkar vara restade. Jag är förvisso inte sugen på att byta till dom heller för jag litar inte på att det skulle fungera lika bra, men ändå liksom. Jag hoppas innerligt att det går att lösa. Känner så stor ångest över detta
Tack dessvärre är depakine åxå restad jag känner en stor panik just nu. Har inte haft nån kontakt med läkare på väldigt många år heller. Har bara skickat in när jag behövt recept. Känner sån ångest över att behöva ringa. Har telefonångest. Dessutom så har dom inte var speciellt behjälpliga tidigare när jag försökt ordna med eeg. Då har dom bara skickat runt mej så till slut så har det blivit att jag har gett upp.Jag var på Apoteket i dag och de kunde inte säga hur länge min medicin är restnoterad. Googlade och hittade denna och tänkte på dig!
https://www.epilepsi.se/restnotering-av-epilepsilakemedel/
Jag fick tabletter av en kompis för ett tag sedan, samma medicin fast styrkan större (hon slutade med dem då hon inte mådde bra av dem) så med dem klarar jag mig ju sex (tror jag) veckor till. Utan de extra tabletterna hade jag haft för två veckor till.
Du måste kontakta din läkare så du får en lösning ändå, innan det är för sent ju.Tack dessvärre är depakine åxå restad jag känner en stor panik just nu. Har inte haft nån kontakt med läkare på väldigt många år heller. Har bara skickat in när jag behövt recept. Känner sån ångest över att behöva ringa. Har telefonångest. Dessutom så har dom inte var speciellt behjälpliga tidigare när jag försökt ordna med eeg. Då har dom bara skickat runt mej så till slut så har det blivit att jag har gett upp.
Vet inte vem jag ska be. Jag får försöka klara det själv.Du måste kontakta din läkare så du får en lösning ändå, innan det är för sent ju.
Jobbig situation, skitstörigt att det blir så med något man är så beroende av att ska fungera!
kan du inte få någon annan att ringa?
Fast hur hittar man telefonnummer nuförtiden, och hur många svarar på främmande nummer?Visst men varför kan man inte ringa innan när man inte känner varandra
Alla uppskattar inte spontana besök speciellt inte av vilt främmande folk
Gäss är väldigt bra vaktdjur Nu har jag inga gäss längre men när jag hade det så jagade min trio ut grannen från tomten. Hade ju dock bestämt träff med grannen (hon skulle köpa hönsägg av mig) så jag fick gå ut och hjälpa henne Som tur var skrattade hon bara åt situationen! Men gå emot dem vågade hon inte, vilket jag förstår fullt ut för de kunde verkligen vara räliga
En ilsken tjur står näst på listan här kanske
På 90-talet var det ett fängelse som hade gäss mellan staketen.Gäss är väldigt bra vaktdjur Nu har jag inga gäss längre men när jag hade det så jagade min trio ut grannen från tomten. Hade ju dock bestämt träff med grannen (hon skulle köpa hönsägg av mig) så jag fick gå ut och hjälpa henne Som tur var skrattade hon bara åt situationen! Men gå emot dem vågade hon inte, vilket jag förstår fullt ut för de kunde verkligen vara räliga
Har tänkt på de stora gräsytorna när jag kör förbi fängelset. Elstängslat och klart, att man inte sätter dit några betesdjur när de ändå ska hålla gräset kort. Skulle kunna skicka på slakt och servera närproducerad mat. Borde gå att nyttja i utvalda rehabiliteringsinsatser också.På 90-talet var det ett fängelse som hade gäss mellan staketen.
Från DN.se
”- De kommer att föra ett herrans liv om någon försöker passera stängslen. Skriker en gås följer de andra efter. Personalen inne på anstalten kan inte undgå att höra oljudet, konstaterar Sjöberg.”
Beror på.Oj, vad är så störigt med det? Händer det så ofta?
Hade tyckt det var mysigt om någon hade fina minnen eller kopplingar till mitt hus och kunde berätta något intressant om huset/gården.
Vill du meddela mig om du hittar någon bra krokodilleverantör? Min häck och mitt, tydligen allt för låga, staket gör inte mycket för att förhindra folk från att använda min trädgård som genväg eller allmänn park.Mitt hem är min borg, och hade det varit möjligt hade jag haft en vallgrav med krokodiler i runt huset.
Jag lovar, hittar jag en pålitlig leverantör med extra ilskna krokodiler så delar jag med mig.Vill du meddela mig om du hittar någon bra krokodilleverantör? Min häck och mitt, tydligen allt för låga, staket gör inte mycket för att förhindra folk från att använda min trädgård som genväg eller allmänn park.
Nej, nej krokodiler får ni inte lov att hemma, kajmaner däremot är lagligt!Jag lovar, hittar jag en pålitlig leverantör med extra ilskna krokodiler så delar jag med mig.