Haha ja jag blev faktiskt ganska arg å dina vägnar@MidnightSoul och @Nytant jag älskar er starka sympati
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja jag blev faktiskt ganska arg å dina vägnar@MidnightSoul och @Nytant jag älskar er starka sympati
Kände det ända hitHaha ja jag blev faktiskt ganska arg å dina vägnar
Det står Bergafängelset i Helsingborg i artikeln men då kanske fler haft gäss.Anstalten Kristianstad Vä
Ja men ni ser ju! Dumma mobil, skulle det vara så svårt att rätta?Älskar att det faktiskt blev ett fel i denna text
Har du någon du kan prata med eller som kan vara hos dig? ❤Så mycket ångest att jag är yr i huvudet... Mår så fruktansvärt dåligt och vill bara att allt ska sluta. Orkar inte vara med längre!
Nästa störiga grej, en person har snott min fönsterplats på flyget och sitter och stirrar demonstrativt ut genom fönstret och vägrar se på mig. Moget. Jag kan väl sitta längst ut, men dålig stil.
Sätt dig i personens knä!Nästa störiga grej, en person har snott min fönsterplats på flyget och sitter och stirrar demonstrativt ut genom fönstret och vägrar se på mig. Moget. Jag kan väl sitta längst ut, men dålig stil.
Tyvärr inte, alla vänner är busy bees med planerHar du någon du kan prata med eller som kan vara hos dig? ❤
Vi har precis landat. Jag hörde när han pratade i telefon innan boarding att han hade bråttom till någon buss när vi landat. Så jag tänker att jag sitter kvar tills alla andra gått av?Jag hatar fönsterplatstjuvar! Stå på dig och kräv din rätt! Eller åtminstone tvångsstirra på ett galet sätt på människan, så den inte kan undgå att känna hur blicken bränner skuldbeläggande i nacken.
Bästa hämndenVi har precis landat. Jag hörde när han pratade i telefon innan boarding att han hade bråttom till någon buss när vi landat. Så jag tänker att jag sitter kvar tills alla andra gått av?
Ja varför stressa alla andra brukar ha så bråttom av jämt. Man kan lika gärna vänta...Vi har precis landat. Jag hörde när han pratade i telefon innan boarding att han hade bråttom till någon buss när vi landat. Så jag tänker att jag sitter kvar tills alla andra gått av?
Det står Bergafängelset i Helsingborg i artikeln men då kanske fler haft gäss.
Nästa störiga grej, en person har snott min fönsterplats på flyget och sitter och stirrar demonstrativt ut genom fönstret och vägrar se på mig. Moget. Jag kan väl sitta längst ut, men dålig stil.
Det var bara en kort inrikes och jag orkade verkligen inte bry mig. Men jag blev irriterad. Hade han frågat hade jag absolut kunnat byta plats med honom. Det var en kortare inrikes flygning, jag hade aldrig köpt det på en längre resa.Jag hade sagt till. Har jag fönsterplats så har jag.