Får jag inte ha krokodiler kan det kvittaNej, nej krokodiler får ni inte lov att hemma, kajmaner däremot är lagligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag inte ha krokodiler kan det kvittaNej, nej krokodiler får ni inte lov att hemma, kajmaner däremot är lagligt!
Flodhäst?Får jag inte ha krokodiler kan det kvitta
Det ger inte riktigt den där medeltida stay away känslan jag är ute efter. Men om sketna kajmaner är det enda alternativet får det definitivt bli flodhäst.Flodhäst?
Flodhästar är det djur i Afrika som orsakar mest dödsfall. De är ordentligt revirhävdande. Sen kan jag hålla med om att de inte ser så farliga ut, speciellt eftersom man oftast enbart ser några små söta öron sticka upp ovanför vattenytan. Helt hopplösa att fotografera!Det ger inte riktigt den där medeltida stay away känslan jag är ute efter. Men om sketna kajmaner är det enda alternativet får det definitivt bli flodhäst.
Odla nässlorVill du meddela mig om du hittar någon bra krokodilleverantör? Min häck och mitt, tydligen allt för låga, staket gör inte mycket för att förhindra folk från att använda min trädgård som genväg eller allmänn park.
Och så finns det minivarianter. Vill ha!!!Flodhästar är det djur i Afrika som orsakar mest dödsfall. De är ordentligt revirhävdande. Sen kan jag hålla med om att de inte ser så farliga ut, speciellt eftersom man oftast enbart ser några små söta öron sticka upp ovanför vattenytan. Helt hopplösa att fotografera!
Tyvärr är väl de om möjligt ännu mindre skräckinjagande!Och så finns det minivarianter. Vill ha!!!
I fall de är lika aggressiva som de stora, så borde det väl inte vara något problem? Ryktet lär väl sprida sig om att skenet bedrar.Tyvärr är väl de om möjligt ännu mindre skräckinjagande!
Inte när de blir förbannade efter vad jag förstått.Tyvärr är väl de om möjligt ännu mindre skräckinjagande!
Man får komplettera med varnande skyltar med bildbevis på ilskna anfallande minisar!Inte när de blir förbannade efter vad jag förstått.
På 90-talet var det ett fängelse som hade gäss mellan staketen.
Från DN.se
”- De kommer att föra ett herrans liv om någon försöker passera stängslen. Skriker en gås följer de andra efter. Personalen inne på anstalten kan inte undgå att höra oljudet, konstaterar Sjöberg.”
På att min nya mobil har sämsta autocorrect och bara föreslår konstiga ord - om ens den rättar atavfel.