Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag är faktiskt lite rädd för att det har hamnat hos en granne. Vi får bara hoppas att de kollar sina brevlådor under dagen....
Vi fick ett brev häromdagen som var till en annan gata. Vår gata går runt så när postis Åke innervarvet så stod jag där och talade om att jag inte ville ha det brevet. Den var skitsne men mig veterligen hade inte jag sorterat fel.
 
Apoteket påstod att Ondansetron munsönderfallande tablett inte går att få tag i längre, de görs inte mer. Jag fick veta att jag fick be min läkare skriva ut tabletter eftersom de inte fick byta ut mitt recept.

JAG VILL INTE HA VANLIGA TABLETTER!!!!:rage::cry:
 
Inte riktigt ett störmoment men jag tror min mobil är lite snurrig... :cautious:
Screenshot_20220801-182423_Samsung Internet.webp

Jag får också reklam för ica kvantum i Lerum... jag bor inte ens i närheten av Lerum :laugh:
 
Föreslår en treliters box med vin de står stadigare :D
NOW we're talking!

Jag tänker mig att du @Nahar knatar bort till närmsta Systembolag, köper en box rödvin, plockar ur påsen från lådan och helt enkelt suger i dig av vinet direkt ur påsen. Den är ju försluten med en sådan där pip liknande de man hittar på klämmisar för bebisar, och eftersom den förpackningen uppfanns just för att undvika spill när det gäller småbarn & morotspuré så borde det ju fungera jättebra även för vuxna & rödvin?

Ni kan tacka mig sen!
 
NOW we're talking!

Jag tänker mig att du @Nahar knatar bort till närmsta Systembolag, köper en box rödvin, plockar ur påsen från lådan och helt enkelt suger i dig av vinet direkt ur påsen. Den är ju försluten med en sådan där pip liknande de man hittar på klämmisar för bebisar, och eftersom den förpackningen uppfanns just för att undvika spill när det gäller småbarn & morotspuré så borde det ju fungera jättebra även för vuxna & rödvin?

Ni kan tacka mig sen!
VINKLÄMMISAR:bow: :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
30 030
Senast: mysboll
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 754
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 363
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp