Jag har inte bett om hjälp. Jag har inga problem med routern.Varför blir du så otrevlig när man försöker hjälpa dig? Då tackar jag för mig och önskar sig lycka till med din router.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte bett om hjälp. Jag har inga problem med routern.Varför blir du så otrevlig när man försöker hjälpa dig? Då tackar jag för mig och önskar sig lycka till med din router.
Självklart är ingen nöjd. Men, att sätta sig själv i skiten för att man tycker att något borde vara på ett sätt det inte är hjälper knappast.Och min poäng är att då får man se till att uppdatera den information man ger till sina kunder så att den stämmer överens om hur verksamheten ser ut och inte ger inaktuell information. Förra året när förbundet gick ut med precis samma information så fick jag tid inom en vecka så uppenbarligen har läget förändrats här sen förra året.
Men inte är det en bra lösning att stänga vårdcentralen för icke akuta problem, det är just därför folk åker till akuten med sånt som absolut inte är akut och så sitter personalen där och klagar över att folk inte åker till vårdcentralen istället….
Är det sånt ni är nöjda med så är det förstås bra och det går säkert att skapa en egen tråd om det men jag är det inte och skrev därför om det i en tråd om saker man gnäller på.
Men varför läser du ens i en tråd om saker man stör sig på? Ungefär allt i den här tråden går självklart att jobba sig runt men eftersom det är en tråd om irritationsmoment så skriver folk om sådant inklusive jag själv.Självklart är ingen nöjd. Men, att sätta sig själv i skiten för att man tycker att något borde vara på ett sätt det inte är hjälper knappast.
Jag har ett neongult regnöverdrag till min, kanske finns nåt sånt?Att vandringsryggsäckar är så tråkiga färger, fattar att det är praktiska färger, men jag vill ha en färgglad
Jag har ett neongult regnöverdrag till min, kanske finns nåt sånt?
Om det inte finns så har du ju en affärsidé där....Överdrag finns det nog, men det är väskan jag vill ska vara kul färg, utan överdrag
Hmmm, jag fick just ett användningsområde för mina 1-meters sugrör...Då är det bestämt: En flaska rödvin på golvet med jättelångt sugrör! Inte precis vad reklamer och influencers visar men vi lever i den hårda verkligheten.
Jag har en illgrön vandlingsryggsäck från Haglöfs, den syns iaf!Överdrag finns det nog, men det är väskan jag vill ska vara kul färg, utan överdrag
Förstår Nu kunde jag inte låta bli att kolla på naturkompaniets hemsida och där fanns flera roliga färger tyckte jag. Men kanske ingen av dem helt rätt, om du kikat där?Överdrag finns det nog, men det är väskan jag vill ska vara kul färg, utan överdrag
Men fy vad otrevligt! Verkligen fel person för det jobbetJag ska på bröllop i veckan och gick omkring i ett par butiker för att leta något fint, inte allt för dyrt halsband som passar till klänningen. I en butik jobbar en kvinna som flertalet gånger frågade om jag ville ha hjälp, jag tackade nej. Hittade ett halsband jag tyckte var fint, stod och kikade om det fanns några matchande örhängen.
"Eftersom du är lite... rundare, så borde du leta efter ett lite större smycke så att det syns," säger kvinnan i butiken.
Jag bad inte om din hjälp, och jag bad verkligen inte om någon kommentar om min kroppsform.
Jag handlade inte där.
Föreslår en treliters box med vin de står stadigareDå är det bestämt: En flaska rödvin på golvet med jättelångt sugrör! Inte precis vad reklamer och influencers visar men vi lever i den hårda verkligheten.