Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och min poäng är att då får man se till att uppdatera den information man ger till sina kunder så att den stämmer överens om hur verksamheten ser ut och inte ger inaktuell information. Förra året när förbundet gick ut med precis samma information så fick jag tid inom en vecka så uppenbarligen har läget förändrats här sen förra året.

Men inte är det en bra lösning att stänga vårdcentralen för icke akuta problem, det är just därför folk åker till akuten med sånt som absolut inte är akut och så sitter personalen där och klagar över att folk inte åker till vårdcentralen istället….
Är det sånt ni är nöjda med så är det förstås bra och det går säkert att skapa en egen tråd om det men jag är det inte och skrev därför om det i en tråd om saker man gnäller på.
Självklart är ingen nöjd. Men, att sätta sig själv i skiten för att man tycker att något borde vara på ett sätt det inte är hjälper knappast.
 
Självklart är ingen nöjd. Men, att sätta sig själv i skiten för att man tycker att något borde vara på ett sätt det inte är hjälper knappast.
Men varför läser du ens i en tråd om saker man stör sig på? Ungefär allt i den här tråden går självklart att jobba sig runt men eftersom det är en tråd om irritationsmoment så skriver folk om sådant inklusive jag själv.
Jag har inte bett om några lösningar på mitt problem, det ordnar jag själv medan jag är irriterad på att det är krångligare än förra året.
 
Att en mås här visst fått en unge sent på året, dvs. just när alla andra ungar blivit stora och det äntligen börjat bli tystare här 🫤 Vet att det är vi människor som byggt hus där havsfåglarna häckar och vi får skylla oss själva, men när man nu ändå tagit sig halvvägs genom sommaren och vill njuta av resten i rimligare ljudnivåer… och så blir det en omgång till av ogenerade gallskrik och skenattacker.
 
Överdrag finns det nog, men det är väskan jag vill ska vara kul färg, utan överdrag :D
Förstår ☺️ Nu kunde jag inte låta bli att kolla på naturkompaniets hemsida och där fanns flera roliga färger tyckte jag. Men kanske ingen av dem helt rätt, om du kikat där?
 
Jag ska på bröllop i veckan och gick omkring i ett par butiker för att leta något fint, inte allt för dyrt halsband som passar till klänningen. I en butik jobbar en kvinna som flertalet gånger frågade om jag ville ha hjälp, jag tackade nej. Hittade ett halsband jag tyckte var fint, stod och kikade om det fanns några matchande örhängen.
"Eftersom du är lite... rundare, så borde du leta efter ett lite större smycke så att det syns," säger kvinnan i butiken.
Jag bad inte om din hjälp, och jag bad verkligen inte om någon kommentar om min kroppsform. :mad:
Jag handlade inte där.
 
Jag ska på bröllop i veckan och gick omkring i ett par butiker för att leta något fint, inte allt för dyrt halsband som passar till klänningen. I en butik jobbar en kvinna som flertalet gånger frågade om jag ville ha hjälp, jag tackade nej. Hittade ett halsband jag tyckte var fint, stod och kikade om det fanns några matchande örhängen.
"Eftersom du är lite... rundare, så borde du leta efter ett lite större smycke så att det syns," säger kvinnan i butiken.
Jag bad inte om din hjälp, och jag bad verkligen inte om någon kommentar om min kroppsform. :mad:
Jag handlade inte där.
Men fy vad otrevligt! Verkligen fel person för det jobbet
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
30 030
Senast: mysboll
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 754
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 363
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp