Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev av med min onda muskel under skulderbladet, bara för att få en ny ond/spänd muskeln som sträcker sig från nacken och diagonalt ut mot ena sidan.
Till en början gjorde det bara ont om jag låg på ena sidan, men nu gör det ont så fort jag rör mig och kan knappt vrida nacken (typ som nackspärr). Gaaah, blev av med en och fick en värre. ☠️
 
Jag ska på bröllop i veckan och gick omkring i ett par butiker för att leta något fint, inte allt för dyrt halsband som passar till klänningen. I en butik jobbar en kvinna som flertalet gånger frågade om jag ville ha hjälp, jag tackade nej. Hittade ett halsband jag tyckte var fint, stod och kikade om det fanns några matchande örhängen.
"Eftersom du är lite... rundare, så borde du leta efter ett lite större smycke så att det syns," säger kvinnan i butiken.
Jag bad inte om din hjälp, och jag bad verkligen inte om någon kommentar om min kroppsform. :mad:
Jag handlade inte där.
Vilken logik, utöver fräckheten. Får andra människor sämre syn när man är tjock?
 
Beslutsångest deluxe! Har hästen i världens bästa stall men jag inser att det kommer bli extremt tufft när jag nu ska börja jobba istället för att plugga. 3,5 mil till stallet och kollektivt så kommer inte undan vardagsutsläppen. Har möjlighet att flytta till ett annat stall som ligger knappt en mil hemifrån. Det stallet verkar superbra och jag känner stallägaren, inga pass där. Men både jag och hästen trivs så bra i nuvarande stall att beslutet att flytta blir så svårt. Jag vet att jag kommer trivas men tänk om inte hästen gör det och det andra stallet blir fullt så vi inte kan flytta tillbaka?!
 
Stör mig hysteriskt på att det aldrig regnar. Måste snart åka och köpa hö, det borde klarat sig till oktober.
 

Bifogade filer

  • D786A768-5A14-47CF-B841-41DB1F692698.webp
    D786A768-5A14-47CF-B841-41DB1F692698.webp
    735,9 KB · Visningar: 36
Beslutsångest deluxe! Har hästen i världens bästa stall men jag inser att det kommer bli extremt tufft när jag nu ska börja jobba istället för att plugga. 3,5 mil till stallet och kollektivt så kommer inte undan vardagsutsläppen. Har möjlighet att flytta till ett annat stall som ligger knappt en mil hemifrån. Det stallet verkar superbra och jag känner stallägaren, inga pass där. Men både jag och hästen trivs så bra i nuvarande stall att beslutet att flytta blir så svårt. Jag vet att jag kommer trivas men tänk om inte hästen gör det och det andra stallet blir fullt så vi inte kan flytta tillbaka?!
Dubbla platser en månad eller två?
 
På att Postnord hävdar att de har levererat paket till min brevlåda i förmiddags men att det inte finns något i lådan. Var har de lagt det paketet, undrar jag.... (jag var hemma och kollade posten precis efter bilen hade varit här)... :cautious:
 
På att Postnord hävdar att de har levererat paket till min brevlåda i förmiddags men att det inte finns något i lådan. Var har de lagt det paketet, undrar jag.... (jag var hemma och kollade posten precis efter bilen hade varit här)... :cautious:
Här var det grannes husvakt som snott paketet :crazy: vi delar entré, men hade hen läst på paketet hade ju hen sett att paket skulle till oss och inte till vår granne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
30 030
Senast: mysboll
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 754
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 363
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp