Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag önskar de vore tystare :cautious:
Helst helt tysta ;)

Jag har bara haft igång sändningen några minuter och känner redan stark irritation över att tvingas lyssna på mitt hatobjekt, den vanliga beskäftiga kommentatorn.

Trots att hon inte hunnit säga en massa formella fel som på dressyren (i alla fall inte på de minuter jag hann höra innan pausen) så står jag ändå inte ut med hennes röst och tonfall. Måtte hon ha en lång och mycket avlägsen semester när det är VM (men gissar att det tyvärr inte blir så).
 
Jag har bara haft igång sändningen några minuter och känner redan stark irritation över att tvingas lyssna på mitt hatobjekt, den vanliga beskäftiga kommentatorn.

Trots att hon inte hunnit säga en massa formella fel som på dressyren (i alla fall inte på de minuter jag hann höra innan pausen) så står jag ändå inte ut med hennes röst och tonfall. Måtte hon ha en lång och mycket avlägsen semester när det är VM (men gissar att det tyvärr inte blir så).
”Hon har polisuniform och det är inte för att hon tycker att det är roligt utan det är för att hon faktiskt är polis” :banghead:
 
Jag har bara haft igång sändningen några minuter och känner redan stark irritation över att tvingas lyssna på mitt hatobjekt, den vanliga beskäftiga kommentatorn.

Trots att hon inte hunnit säga en massa formella fel som på dressyren (i alla fall inte på de minuter jag hann höra innan pausen) så står jag ändå inte ut med hennes röst och tonfall. Måtte hon ha en lång och mycket avlägsen semester när det är VM (men gissar att det tyvärr inte blir så).
Men tack och lov för Lars som kommenterar huntingen
Han heter väl Lars förresten?
 
”Hon har polisuniform och det är inte för att hon tycker att det är roligt utan det är för att hon faktiskt är polis” :banghead:
Men NEEEEJ, jag orkar inte!!!! :arghh::banghead::rage::wtf: "jomen nu är det maskeradhoppning kombinerat med nationshoppning! Undrar om jag ska välja att vara clown eller polis, nej jag tar polisuniformen, det blir verkligen roligt".

Hon borde åtminstone få ett rejält löneavdrag för varje idiotisk kommentar.
 
Att jag måste gå till affären innan jag kan ta kvällsmat, behöver (vill) komplettera med lite grejer. Är dels supertrött och också hungrig redan nu :meh:
 
Men NEEEEJ, jag orkar inte!!!! :arghh::banghead::rage::wtf: "jomen nu är det maskeradhoppning kombinerat med nationshoppning! Undrar om jag ska välja att vara clown eller polis, nej jag tar polisuniformen, det blir verkligen roligt".

Hon borde åtminstone få ett rejält löneavdrag för varje idiotisk kommentar.
Jag kommer ICKE titta på ridsport VM om denna kommentator är inblandad :banghead:
 
Att min katt tvättar sig så ljudligt O_o
Bestämt mig för att skippa incheckat bagage på min resa till Edinburgh nästa vecka. Nu slänger min hjärna fram förslag på massor av saker och kläder jag behöver ha med mig. Nej jag behöver inte 4 par byxor eller 2 käppar för 3 nätter :arghh::D
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220715-175902_Chrome.webp
    Screenshot_20220715-175902_Chrome.webp
    28,7 KB · Visningar: 68
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
27 928
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 700
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 341
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp