Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en sådan där som aldrig tänder när jag går upp på natten eller när det mörknar på kvällarna. Jag har trots det aldrig ens varit i närheten av att trampa på vare sig hund eller katt i det läget. Enda gången det har hänt är när de har snurrat runt mina ben när vi ska gå ut och både jag och de har missbedömt var den andre är.Ja exakt så.
Jag funderade över hur jag själv gör när jag inte ser min katt. På kvällen till exempel när jag ska gå och lägga mig och går runt överallt och släcker så ser jag honom inte alltid (och han har en förmåga att plötsligt springa rakt framför fötterna) men då går jag bara försiktigt, tar inga monsterkliv utan mjuka steg.
Samma sak när jag till exempel jobbar i köket mitt på blanka dagen. Jag rör mig försiktigt, fullt medveten om att han plötsligt kan sitta bakom/framför mig och anpassar mig därefter.
Hade mitt enda alternativ för att kunna lokalisera honom varit en bjällra (som låter så fort han vänder sig i kattbädden, som låter extremt när han ruschar genom rummen, som låter när han äter och liknande), ja, då hade jag hellre varit utan katt.
Kan du idntelåna pengarna av din mamma/partner?Än mer störigt är att jag får ringa och höra mig för men kan inte ringa förrän kl 14 pga luncher.
Vill helst undvika det. Har redan lånat pengar av pappa förra månaden och skulle eg betalat tillbaka honom denna, men nu kan ja inte ens göra det så vill inte låna pengar av någon just nu om jag kan undvika det.Kan du idntelåna pengarna av din mamma/partner?
Heja heja! Ta på dig din prison persona och kör!Stör mig att jag är sjukt nervös inför att ringa. Hade hoppas slippa ha mer kontakt med gamla jobbet men så blev det inte. Suck.
Å nu stör jag mig på att ingen svarar. Bär jag ringde och tryckte för att hamna på ekonomin möts jag av ett automatsvar ”personen nu söker är tillfälligt ute, åter 19:05…”Heja heja! Ta på dig din prison persona och kör!
Ibland önskar jag att de kunde vara litte hårdare, faktiskt säga när saker inte ser bra ut!Alltså SVTs kommentatorer