Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strikk/sy/hekle en sokk som passer glasset ditt. Må være av ull. Dynk i vann og tre utenpå glasset. Så lenge ullen er våt er glasset kaldt.Drinken hinner bli varm. Jag vill småsmutta. Hur ska en stå ut med sommaren om inte ens drinken håller sig kall?
Ok @Nahar läste nu att du dricker i champagneglas. Knepigt. Då är mitt tips att ta jobb som frys-ansvarig på Coop och sen supa så mkt som möjligt på jobbet innan du ev får sparken. Lycka till!
Visa bifogad fil 93761
Finns bara en sak kvar för att lösa problemet - drick fortareDrinken hinner bli varm. Jag vill småsmutta. Hur ska en stå ut med sommaren om inte ens drinken håller sig kall?
Alltså jag dör Vilka fantastiska tips, sommaren är räddad
Alltså jag dör Vilka fantastiska tips, sommaren är räddad
Törnis är både positiv och lösningsorienteradJag älskar hur lösningsorienterad du är
Jag stör mig på att jag lyssnade på en kompis som sa att ”jomen det finns massa goda smaker av Zeroh, prova en annan bara!”
Det är både stevia och sukralos i dem Har nu två flaskor öppnade Zeroh som jag inte kommer dricka upp.
tacka vet jag Fun Light, ge mig aspartam!
Green Apple & passionfruit tror jag den första hette. Den andra var mango & lemon. Hemsk bismak av stevia, blä.Zeroh är ju jättegoda! Vilka smaker var det? Min favorit är Fruits of Brazil
Green Apple & passionfruit tror jag den första hette. Den andra var mango & lemon. Hemsk bismak av stevia, blä.
Klarar sig inte grädden längre än ett dygn om den står i kylen?Om jag öppnar grädden, vad ska jag ha 4,5 dl grädde till typ i morgon då? Jag lever på knäckemacka med skivad kall färskpotatis och salt och dill på just nu för att orken för matlagning har slängt sig i väggen liksom. Men jag är sugen på jordgubbar och grädde NU, har varit hela dagen ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, det gör den, det går nog 2 eller 3 dygn kanske, men i den här värmen ser jag inte att jag inom någon överskådlig framtid ska göra en god gryta eller köttfärssås Det blir nog mer lätta rätter som sallader, omeletter med grönsaker osv. Gott när det är så varmt. Så jag vet inte vad jag ska ha grädden tillKlarar sig inte grädden längre än ett dygn om den står i kylen?
Går det att frysa in grädde?Jo, det gör den, det går nog 2 eller 3 dygn kanske, men i den här värmen ser jag inte att jag inom någon överskådlig framtid ska göra en god gryta eller köttfärssås Det blir nog mer lätta rätter som sallader, omeletter med grönsaker osv. Gott när det är så varmt. Så jag vet inte vad jag ska ha grädden till
Har för mig det inte går bra, men kan ha fel. Mjölk går, blir visst lite blaskig, men fungerar att baka och laga mat med men grädde ska, om jag har rätt för mig, inte fungera att frysa.Går det att frysa in grädde?
Går utmärkt att frysa in grädde, men den går inte att vispa efter att ha varit frusen.Har för mig det inte går bra, men kan ha fel. Mjölk går, blir visst lite blaskig, men fungerar att baka och laga mat med men grädde ska, om jag har rätt för mig, inte fungera att frysa.
Aha, vad bra! Då kan jag ju göra det!Går utmärkt att frysa in grädde, men den går inte att vispa efter att ha varit frusen.