Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Har skaffat trosor med ben, de är suveräna under kjol och klänningStör mig på lårskav
Jaa jag brukar ha korta leggings, typ cykelbyxor, men jag glömde dem igår.. tänkte att en liten promenad skulle gå bra men ickeJag med. Har skaffat trosor med ben, de är suveräna under kjol och klänning
Trosorna är tunnare och inte så tajtaJaa jag brukar ha korta leggings, typ cykelbyxor, men jag glömde dem igår.. tänkte att en liten promenad skulle gå bra men icke
Jag har inte hittat några som inte korvar sig. Tips?Trosorna är tunnare och inte så tajta
Har aldrig haft det bekymretJag har inte hittat några som inte korvar sig. Tips?
Jag har inte hittat några som inte korvar sig. Tips?
Jag har köpt de längsta jag hittat på Lindex och Kappahl, men de korvar sig när jag går.. Mycket obekvämt.Har aldrig haft det bekymret
Kanske för att jag köpt med skapligt långa ben.
Köpt på Lindex.
Jag har köpt de längsta jag hittat på Lindex och Kappahl, men de korvar sig när jag går.. Mycket obekvämt.
Ska kolla på Avet @Liten
Typ såna brukar jag ha, fast annat märke. Det var dem jag glömt hemma igårKan rekommendera dessa.
https://www.missmary.com/se/cool-se...XjTvtFJcQp2kDuc3hmpG8guQcvou6rsBoCeoQQAvD_BwE
Har aldrig fattat hur plågsamt lårskav är men nu när jag dels gått upp i vikt och dels pga sjukdom svettas mer är det en plåga!
Typ såna brukar jag ha, fast annat märke. Det var dem jag glömt hemma igår
Lårskav är hemskt! Jag har inte heller haft problem innan, men nu.. Usch!
Jo jag skrattade åt hennes kukkienkukkiakukkienkukkiaTycker Alvi borde lägga på korken på midsommarspriten nu, då skiljetecken tappats bort och extra ord hittat in
Exempel:Jo jag skrattade åt hennes kukkienkukkiakukkienkukkia
Jag har en bekant som inte använder punkt eller komma. Jag blir alldeles anfådd av att läsa hennes texter
Exempel:
Tack vi vet att ja hon är en så social och glad hund som vet hur man tar beundrare fast hon inte är fluffig och långhårig skapande av ett gott humör ger sig också mycket 10 år framöver
What?!
Blinkers också. Men det verkar vara samma problem där....Du kanske ska tipsa om att punkt och komma faktiskt är gratis att använda
Meh, det drar faktiskt batteri att använda blinkers - och dessutom ska vi spara på energi. Det vet ju allaBlinkers också. Men det verkar vara samma problem där....
Meh, det drar faktiskt batteri att använda blinkers - och dessutom ska vi spara på energi. Det vet ju alla
Blinkers också. Men det verkar vara samma problem där....