R
Rita
Myggbett, men lite kortisonsalva tar bort det värsta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mjölk funkar att frysa, smaken ändras inte speciellt mycket. På ett jobb köpte vi ett gäng litrar och frös in för att alltid ha kaffemjölk (långt till affär).Har för mig det inte går bra, men kan ha fel. Mjölk går, blir visst lite blaskig, men fungerar att baka och laga mat med men grädde ska, om jag har rätt för mig, inte fungera att frysa.
Men nu har jag öppnat den för jag kunde inte hålla mig, får väll göra något gott på den i morgon, den och dill och nypotatis kanske Har ju kvar lite senapsill, har flera kokta potatis och både gräddfil och grädde samt gräslök och dill också.
Gör glass på den ! Mer passande rätt att tillaga just nu finns väl inte.....Har för mig det inte går bra, men kan ha fel. Mjölk går, blir visst lite blaskig, men fungerar att baka och laga mat med men grädde ska, om jag har rätt för mig, inte fungera att frysa.
Men nu har jag öppnat den för jag kunde inte hålla mig, får väll göra något gott på den i morgon, den och dill och nypotatis kanske Har ju kvar lite senapsill, har flera kokta potatis och både gräddfil och grädde samt gräslök och dill också.
Passivaggressiva människor, varför finns de ens
Skilda världar igen.
Nu vet Daniel att Sandra är hans tvillingsyster men Sandra vet inte och är sååååå olycklig för hon förstår inte varför han inte vill vara med henne och hennes mamma har övertalat Daniel att ”inte såra henne” genom att berätta sanningen.
Kan hon bli mer sårad än hon är nu?
Och så har vi Stina, som blev tagen som gisslan och knivhotad av sin pojkvän men hon är så kääääääär och vill vaaaaaa med honom och buhuuuuuu hon är så olycklig.
Fattar inte hur jag ska orka kolla hela serien. Vill ju se om/när Sandra får veta sanningen. Suck.
Rimlig reaktion av morsan ändå, syskonen är kära i varandra men hon ber sonen att inte berätta anledningen. Istället tycker hon att det är mer skonsamt att låta systern fortsätta tråna efter brorsan på avståndSkilda världar igen.
Nu vet Daniel att Sandra är hans tvillingsyster men Sandra vet inte och är sååååå olycklig för hon förstår inte varför han inte vill vara med henne och hennes mamma har övertalat Daniel att ”inte såra henne” genom att berätta sanningen.
Att du orkar se detSkilda världar igen.
Och så har vi Stina, som blev tagen som gisslan och knivhotad av sin pojkvän men hon är så kääääääär och vill vaaaaaa med honom och buhuuuuuu hon är så olycklig.
Fattar inte hur jag ska orka kolla hela serien. Vill ju se om/när Sandra får veta sanningen. Suck.
Jag kollar inte så aktivt, surfar och gör annat samtidigt.Att du orkar se det
Har tillräckligt med glass i frysen som jag inte ätit och äter inte direkt glass längre tyvärr. Kan inte heller göra glassGör glass på den ! Mer passande rätt att tillaga just nu finns väl inte.....