Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar att jag hade sådan energi att lägga på typ något vettigt och produktivt..!Att folk har mage att gå in på Britney Spears bröllopsbilder på insta och skriva att hon aldrig borde fått bli fri från förmyndarskapet för hon "inte beter sig för sin ålder och har en psykisk sjukdom". Vad är det för jävla fel på folk?!!
Oavsett om det inte är vettigt eller produktivt så har väl folk rätt att få leva fritt, särskilt som att förmyndarskapet i USA verkar vara raka motsatsen till att värna om individens bästa?Önskar att jag hade sådan energi att lägga på typ något vettigt och produktivt..!
Åh, förlåt, det är jag som uttrycker mig klumpigt. Menade mer att jag önskade att jag hade den energi det måste krävas att hålla på och kommentera om sådant, så att jag kunde lägga det på något produktivt. Förstår du hur jag menar då?Oavsett om det inte är vettigt eller produktivt så har väl folk rätt att få leva fritt, särskilt som att förmyndarskapet i USA verkar vara raka motsatsen till att värna om individens bästa?
Då förstår jag dig, blir lätt att jag misstolkar när jag gått upp i min irritation. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för tonen i mitt förra inlägg.Åh, förlåt, det är jag som uttrycker mig klumpigt. Menade mer att jag önskade att jag hade den energi det måste krävas att hålla på och kommentera om sådant, så att jag kunde lägga det på något produktivt. Förstår du hur jag menar då?
En kanyl är en nål. Så vad du hittade fattar jag inte riktigt.Att jag hittade en blodig kanyl (utan nål) i soprummet fattar inte hur den kommit dit då vi har låst.
Jag tänkte samma sak men gissar på att hen menar en spruta utan kanyl. Sedan tänkte jag på alla tusentals b-12 sprutor jag har tagit och sedan slängt. För en oinsatt kan det säkerligen se ut som blod eftersom b-12 är rött och det blir ju alltid lite kvar i en spruta.En kanyl är en nål. Så vad du hittade fattar jag inte riktigt.
Mer än att det är läskigt.
Min digitalbox+fjärrkontroll.
Är inne på tv-guiden och trycker på upp. Den reagerar inte.
Trycker på upp igen. Inget händer.
Trycker på upp igen. Inget händer.
Trycker på upp och den hoppar upp 4 steg.
Trycker ner. Inget händer.
Trycker ner. Inget händer.
Trycker ner och den hoppar ner 3 steg.
Trycker höger, inget händer.
Trycker höger igen. Inget händer.
Trycker höger. Inget händer.
Trycker höger. Inget händer.
Trycker höger och den hoppar 5 steg åt höger.
Annat exempel:
Ska byta kanal, t.ex. till TV4.
Trycker på 4, inget händer.
Trycker igen på 4, inget händer.
Trycker på 4. Inget händer.
Trycker igen på 4, boxen hoppar till kanalplats 444, ”ingen åtkomst, tryck ok för att stänga”.
Trycker ”ok”.
Trycker på 4, inget händer.
Trycker på 4, boxen hoppar till kanalplats 44, ”ingen åtkomst, tryck ok för att stänga”.
Ska höja volymen:
Trycker på +. Inget händer.
Trycker igen. Inget händer.
Trycker igen. Inget händer.
Trycker igen och volymen höjs 4 steg.
Det här är några av boxens och fjärrkontrollens störiga egenheter. Det brukar bli bättre när jag drar ur sladden en stund så boxen startar om men är inte alltid jag vill det när ett program jag vill se precis ska starta för boxen tar ju tid att starta om.