Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på med en fråga där det uppstått omständigheter som gör att det inte "bara" är att göra utan det är lite krångligt. Jag har inte mandat i frågan utan beslut behöver fattas på annan nivå - men det är svårt att få klarhet i omständigheterna, och därför inte glasklart hur beslutet ska fattas.
Flera personer har varit inblandade under nästan en månads tid och fortfarande är frågan inte löst utan går bara i cirklar, och jag blir stressad för jag sitter på verkställandet - som hänger på beslutet.
Skickar ett mail till alla aktuella inblandade i frågan (X är den som kan fatta beslutet) och föreslår ett möte så vi kan diskutera frågan tillsammans på plats och komma fram till ett beslut.

Y svarar att denna inte kan fatta beslutet utan det är X som behöver få rätt underlag för att fatta beslutet.
DET VET JAG VÄL! :arghh: *andas i fyrkant*
Svarar: Det var det vi skulle ha mötet till. Att få rätt underlag för beslutet.
 
Vädret. Eller jobbet. Beror på hur man ser det.

På morgnarna är det fint, sen ska man jobba hela dagen och framåt eftermiddagarna drar det ihop sig lite moln och lagom man ska hem och eventuellt ut och göra något så tornar det upp sig stora regn/åskmoln. Både igår och idag :meh:
 
Suck. Har styrt upp en aw-bokning för flera veckor sen som jag sett fram emot sjukt mycket. Nu två dagar innan börjar en person klaga och vill boka om. Men ha en åsikt från början och inte precis innan!! Alla var med vid bokningen, vi är bara 6 stycken som ska vara med. Hens alternativ är så mycket tråkigare/dåligare.... Det handlar om att spara 50 kr typ. :meh: det går från att kunna välja rätt kul mat till... hamburgare..
 
Discovery+. Deras app är så jävla dålig, så jävla buggig. Oavsett om man använder datorn, mobilen eller tv:n.

Ändå betalar jag varje månad för skiten eftersom jag tycker att deras utbud av True Crime är överlägset.
Men ja! Det var SÅ mycket bättre när det fortfarande var Dplay. Dplay fungerade mycket bättre och var dessutom billigare. Jag blev helt ärligt så besviken när de bytte till Discovery+ och det blev både dyrare och sämre.

Vi har också kvar Discovery+ pga utbudet av True Crime. Annars hade det varit tack och hej för länge sen…
 
Att bredbandsleverantören skickar ut en faktura med faktura avgift när e fakturan funkat förut.
De hävdar vid kontakt att banken har stoppat efakturan.
När jag kontaktar banken så är den fortfarande aktiv sen 2020.
Kommer ringa imorgon igen och fixar dom det inte säger jag upp dom och byter till nått annat.

Vi har fri surf på telefonerna så vi kan internetdela i såfall en stund. Det är mest för att ha hängsel och livrem som vi har två…
 
Men ja! Det var SÅ mycket bättre när det fortfarande var Dplay. Dplay fungerade mycket bättre och var dessutom billigare. Jag blev helt ärligt så besviken när de bytte till Discovery+ och det blev både dyrare och sämre.

Vi har också kvar Discovery+ pga utbudet av True Crime. Annars hade det varit tack och hej för länge sen…

Älskar true crime men orkar sällan scrolla igenom d+. Har ni några tips, nu när jag ändå har abonnemang?
Älskar allt som har med brutala mord och röviga seriemördare att göra typ. Somnar helst till seriemördarpodden :angel:
 
Att bredbandsleverantören skickar ut en faktura med faktura avgift när e fakturan funkat förut.
De hävdar vid kontakt att banken har stoppat efakturan.
När jag kontaktar banken så är den fortfarande aktiv sen 2020.
Kommer ringa imorgon igen och fixar dom det inte säger jag upp dom och byter till nått annat.

Vi har fri surf på telefonerna så vi kan internetdela i såfall en stund. Det är mest för att ha hängsel och livrem som vi har två…
Chattade och hoppsan vad fort det löste sig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 251
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 048
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 702
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 343
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp