Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag har typ en crush på honom, mest för att han är så nervöst lagd och inte sitter stilla. Love it! 😍😅

Haha, jag tycker också att det är attraktivt med personer som är nervöst lagda. Min grej är nog mer nervösa skratt framför att inte sitta still, men det funkar också. :D
Haha, jag blir så nervös och osäker (obekväm) när folk inte sitter stilla, har ljud för sig eller liknande ^^
 
Det är absolut okej att inte vara perfekt, tror snarare att det ligger hos mig, att jag inte klarar av allt för mycket stimuli eller hur jag ska uttrycka det och att det är därför jag också blir nervös :)
Och det är inte konstigt! Snarare konstigt av mig att instinktivt tänka att personer som utstrålar nervositet är mer förlåtande - det är ju dessvärre inte alls ett kvitto på det, haha.
 
Var med i en pass it forward i en palettbladsgrupp på fb. Skickade ett paket och har gått och sett fram emot att få ett själv också. Nu ett par veckor senare visar det sig att min givare fått in ohyra och inte kan skicka nånting. Och det är ju bra för ohyra vill jag inte ha, men besvikelsen är ett faktum och jag misstänker att min pmds precis hoppat igång och spär på det ytterligare. Lite bättre timing tack?!
 
Att jag vill se nya säsongen av Stranger Things men den var ju helt psycho, hur ska jag våga titta ensam :arghh:

När jag hade en sambo kunde ju hon titta medans jag blundade, och sen berätta vad som hände. Kanske första gången sedan jag flyttat som jag känt ett behov av att faktiskt ha henne här :laugh:
 
Att jag vill se nya säsongen av Stranger Things men den var ju helt psycho, hur ska jag våga titta ensam :arghh:

När jag hade en sambo kunde ju hon titta medans jag blundade, och sen berätta vad som hände. Kanske första gången sedan jag flyttat som jag känt ett behov av att faktiskt ha henne här :laugh:
Haha jag tycker nya är mindre scary än de tidigare säsongerna. Titta på du bara!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 251
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 048
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 702
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 343
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp