Jag vill åxå. Men mina vänner har dålig musiksmak så ingen vill åka medAldrig varit där, det måste undersökas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill åxå. Men mina vänner har dålig musiksmak så ingen vill åka medAldrig varit där, det måste undersökas
tror att 15% är godtagbar diff.Fakturan för badrummet var på 51000 offerten var på 42000
Får man göra så
Ja jag vet ju att priserna har gått upp offerten gjordes i september
Å andra sidan är det inte mitt fel att de har dragit ut på tiden
Men räknar jag rätt att det diffar 17 %
När jag googlar får det diffa 15%
Men jag antar att de kan hänvisa till de höga bränslepriserna eller nåt
Det är väl Burberry
Självklart behöver du det. Häromdagen fick jag höra att det var så svårt att sätta ihop en köpt Pallkrage. Jag brukar bara ta en snickarhammare och snickra ner sprintarna men glömde ju att skaffa kuk också.Tydligen behöver man kuk för att sköta om en pump
Självklart behöver du det. Häromdagen fick jag höra att det var så svårt att sätta ihop en köpt Pallkrage. Jag brukar bara ta en snickarhammare och snickra ner sprintarna men glömde ju att skaffa kuk också.
Tydligen inte man måste ha snickarhammare... jag vet inte jag rättar till kragar hela tiden men vad vet jag...Förlåt men vad?! En pallkrage är väl något av det enklaste som finns att sätta ihop?!
Edit: De behöver ju inte ens skicka med en monteringsanvisning a la IKEA
Du menar manualerna utan text men komplett med en liten förvirrad man.... ? (Han påminner faktiskt lite om Linus på Linjen, när jag tänker på det....).Edit: De behöver ju inte ens skicka med en monteringsanvisning a la IKEA
Du menar manualerna utan text men komplett med en liten förvirrad man.... ? (Han påminner faktiskt lite om Linus på Linjen, när jag tänker på det....).
Räknar jag rätt diffar det mer är 15%tror att 15% är godtagbar diff.
Såvida inte bolaget skrivit nån brasklapp i fakturan. Då kan de höja mer.
Räknar jag rätt diffar det mer är 15%
Nu är jag på jobbet men jag ska lusläsa när jag kommer hemVad står det i offerten (dvs det finstilta)? De får inte frångå en korrekt uppställd offert hur som helst. Jag hade absolut krånglat och bråkat kan jag säga.
Åk ändåJag vill åxå. Men mina vänner har dålig musiksmak så ingen vill åka med
Jag är så feg och introvert så det funkar inte för mej tyvärrÅk ändå
Man hittar ganska direkt folk att umgås med när man kommer ner