Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela veckan har jag sett fram emot att bänka mig vid tv:n och se sista avsnittet i en serie för att få reda på lösningen. Det har varit så himla många villospår och sidospår men NU, nu började vi äntligen komma någonstans! Och så tar det slut? Ingen lösning, det blev ingenting av något av något, personen är fortfarande försvunnen och alla är fortfarande superdeppiga. Alltså vad fan? :rage:
 
Att Sweden rock snart är slut :cry: :cry:
Det är ju ren och skär magi! Har ni inte varit där så ÅK ÅK ÅK! Det är obeskrivligt! Musiken, människorna, banden, servicen ALLT! Ungefär 45000 besökare (tror jag) och inget bråk, överfall, fylletjafs nada! Alla hjälper alla och blir någon för full så är det direkt folk där och hjälper hen upp, får fram vatten, tar dit sjukvårdare och ordningsvakter. Oavsett om de känner personen eller inte. Alla är här för musiken och bråk förekommer inte. Alla vet det så folk sköter sig. Vi är alltid här hela tiden (4 dagar) och har aldrig sett någonting hända. Mer än att folk däckar för att de druckit för mycket, men ingen bråkar eller härjar. Inte ens de som druckit.

Likadant på Sabaton Open Air :heart
 
På att jag smetat in en sån där fuktampull från Barbour, babour? skit samma, i ansiktet. Och det känns som att det ligger ett tunt lager honung nu över hela fejset. Och bröstkorgen, för enligt bilden kunde man smeta ut det där också. Tror jag? Och det var en såpass stor mängd i den lilla pluttflaskan så vart ändå illa tvungen. Vaknar jag i morgon och inte ser 10 år yngre ut så :rage:reklamerar jag reklamflaskjäfulskapet som kom med en annan produkt gratis!
Trodde att du menade jack-märket Barbour och hade smetat deras impregneringsmedel i ansiktet och tänkte att skyll dig själv då :angel:

Sen läste jag vidare :D
 
Hela veckan har jag sett fram emot att bänka mig vid tv:n och se sista avsnittet i en serie för att få reda på lösningen. Det har varit så himla många villospår och sidospår men NU, nu började vi äntligen komma någonstans! Och så tar det slut? Ingen lösning, det blev ingenting av något av något, personen är fortfarande försvunnen och alla är fortfarande superdeppiga. Alltså vad fan? :rage:
Hatar sånt! Kollar knappt på tv series längre om jag inte kan kolla upp att allt får ett bra avslut.
 
Hela veckan har jag sett fram emot att bänka mig vid tv:n och se sista avsnittet i en serie för att få reda på lösningen. Det har varit så himla många villospår och sidospår men NU, nu började vi äntligen komma någonstans! Och så tar det slut? Ingen lösning, det blev ingenting av något av något, personen är fortfarande försvunnen och alla är fortfarande superdeppiga. Alltså vad fan? :rage:
Får lite "Lost" vibbar av det här. Följde serien slaviskt och sen bara.. jaha.. va? Okej...
 
Att Sweden rock snart är slut :cry: :cry:
Det är ju ren och skär magi! Har ni inte varit där så ÅK ÅK ÅK! Det är obeskrivligt! Musiken, människorna, banden, servicen ALLT! Ungefär 45000 besökare (tror jag) och inget bråk, överfall, fylletjafs nada! Alla hjälper alla och blir någon för full så är det direkt folk där och hjälper hen upp, får fram vatten, tar dit sjukvårdare och ordningsvakter. Oavsett om de känner personen eller inte. Alla är här för musiken och bråk förekommer inte. Alla vet det så folk sköter sig. Vi är alltid här hela tiden (4 dagar) och har aldrig sett någonting hända. Mer än att folk däckar för att de druckit för mycket, men ingen bråkar eller härjar. Inte ens de som druckit.
Typiska hårdrockare på hårdrockskonsert :heart
 
Tack, det hoppas jag också! Nej men ellerhur, hade ju gärna överlevt också 😅 Det var först i år som det förbjöds konfetti-sprutor med plastkonfetti, så nu är det papperskonfetti som gäller. Jag hade gärna sett att de förbjuder smällare, raketer och brandsläckare också (givetvis med undantag om att brandsläckare får användas om det brinner).

Men annars är det väl bara att hålla tummarna och hoppas på att det blir "lugnt". Eh… lugnt för att vara en student då ;) :D
Smällare är väl helt förbjudna sen några år 🤔 och raketer får bara skjutas vid nyår inom vissa timmar, 23-01(?), om jag fattat det rätt. Kan vara olika beroende på kommun iofs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 276
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
27 28 29
Svar
565
· Visningar
28 371
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 708
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 346
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp