Jag hade helt glömt bort att folk tar studenten idag, fram tils dess att det började stortjuta med signalhornet utanför....Att studentflaken går utanför jobbet, där jag har min vilosoffa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade helt glömt bort att folk tar studenten idag, fram tils dess att det började stortjuta med signalhornet utanför....Att studentflaken går utanför jobbet, där jag har min vilosoffa...
Den gamla goda tiden när det bara var sinalhorn. Vissa har kommit på att smällare och raketer är toppen när man firar student.Jag hade helt glömt bort att folk tar studenten idag, fram tils dess att det började stortjuta med signalhornet utanför....
Går det inte att isåfall få sagda buske utbytt till något annat?
Detta är ju ett arbetsmiljöproblem. Vad säger ansvariga personer?
Fast det är okej ibland, särskilt när du stöter på mansplainare.Stör mig på min egen besserwisserlighet som kommer fram ibland. Jag är medveten om den, och har därför blivit bättre, men välkända faktafel (eller vad man nu ska kalla dem) är lite av en trigger Så när jag hör någon säga "ja, visste ni att humlor egentligen inte borde kunna flyga, det har forskare kommit fram till..." då känner jag bara inombords...
Vi har en granne som är ganska oklar. Häromdagen gick hon fram till pappas tjej och sa "är du gravid?""När är du beräknad?"
Inte alls för jag är bara fet med en kroppsform som Barbamamma.
Och pulversläckare! Var på två utspring idag och på båda två så var det smällare, knallskott, fyrverkerier och pulversläckare inblandade.Den gamla goda tiden när det bara var sinalhorn. Vissa har kommit på att smällare och raketer är toppen när man firar student.
Rejält störigt.
Är detta något nytt? Jag tog ändå inte studenten för sååå länge sen (), aldrig hört talas om smällare och raketer?Och pulversläckare! Var på två utspring idag och på båda två så var det smällare, knallskott, fyrverkerier och pulversläckare inblandade.
De tre förstnämnda avfyrades mitt i folksamlingen. Pulversläckarna började några att spruta med mitt under utspringet, för att det skulle bli en "cool rökeffekt"
Har redan ångest inför min egen student nästa år. Hoppas verkligen INTE att någon på min skola får för sig att ta med sig varken smällare, raketer, knallskott eller brandsläckare (ja, jag är skiträdd för allt som smäller…).
Ingen aning! De utspringen jag har varit på i staden som jag går i skolan, har inte haft något annat än hög musik, visselpipor, tutor och sådana där "klappande händer". Det känns ändå helt ok, tycker jag (även om jag verkligen inte är överförtjust i det…).Är detta något nytt? Jag tog ändå inte studenten för sååå länge sen (), aldrig hört talas om smällare och raketer?
Och pulversläckare är ju direkt hälsovådliga att andas in
Kan vara stadsbundet som du säger, låter troligt. Hos oss var det bara skrik och glädjehopp, på sin höjd en visselpipa eller två (vilket jag tyckte var för mycket). Hoppas du slipper det värsta i alla fall, studenten ska ju åtminstone inte vara direkt hälsovådlig kan en tycka.Ingen aning! De utspringen jag har varit på i staden som jag går i skolan, har inte haft något annat än hög musik, visselpipor, tutor och sådana där "klappande händer". Det känns ändå helt ok, tycker jag (även om jag verkligen inte är överförtjust i det…).
Det är de två utspringen jag varit på i staden jag bor i som haft smällare, raketer och brandsläckare. Kanske är olika traditioner i olika städer?
Ja, precis. Och att smälla smällare i en folksamling där folk står som packade sillar är ju inte heller lämpligt för fem öre
Tack, det hoppas jag också! Nej men ellerhur, hade ju gärna överlevt också Det var först i år som det förbjöds konfetti-sprutor med plastkonfetti, så nu är det papperskonfetti som gäller. Jag hade gärna sett att de förbjuder smällare, raketer och brandsläckare också (givetvis med undantag om att brandsläckare får användas om det brinner).Kan vara stadsbundet som du säger, låter troligt. Hos oss var det bara skrik och glädjehopp, på sin höjd en visselpipa eller två (vilket jag tyckte var för mycket). Hoppas du slipper det värsta i alla fall, studenten ska ju åtminstone inte vara direkt hälsovådlig kan en tycka.
På att jag smetat in en sån där fuktampull från Barbour, babour? skit samma, i ansiktet. Och det känns som att det ligger ett tunt lager honung nu över hela fejset. Och bröstkorgen, för enligt bilden kunde man smeta ut det där också. Tror jag? Och det var en såpass stor mängd i den lilla pluttflaskan så vart ändå illa tvungen. Vaknar jag i morgon och inte ser 10 år yngre ut så reklamerar jag reklamflaskjäfulskapet som kom med en annan produkt gratis!