Helt klartTypiska hårdrockare på hårdrockskonsert
Ikväll spelar dessutom mitt absoluta favoritband (Within Temptation)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klartTypiska hårdrockare på hårdrockskonsert
Aldrig varit där, det måste undersökasLikadant på Sabaton Open Air
Aldrig varit där, det måste undersökas
Hmm Falun är ju inte så jättelångt från oss heller. Det är klart värt ett besök (eller fler)Den är suverän! Det är lyx att ha en rockfestival så nära (jag bor 2,5 mil från Falun)
Sant! Raketer vet jag att polisen sagt att en behöver tillstånd för att få avfyra. Smällare vet jag inte, men efter en snabb googling så verkar det som att även det är förbjudet om en inte har utbildning/tillstånd… vilket jag antar att de personerna inte hade.Smällare är väl helt förbjudna sen några år och raketer får bara skjutas vid nyår inom vissa timmar, 23-01(?), om jag fattat det rätt. Kan vara olika beroende på kommun iofs.
Ja, verkligen frustrerande! Det här var dessutom en BBC-produktion, så jag hade verkligen högre förväntningar än så.Hatar sånt! Kollar knappt på tv series längre om jag inte kan kolla upp att allt får ett bra avslut.
Är det dem som gör rutiga kläder?
Nä, det är Barbour Babor gör kletet för ansiktet
Det får diffa med en viss %. Har dock inte koll på hur stor procent det får diffa med.Fakturan för badrummet var på 51000 offerten var på 42000
Får man göra så
Ja jag vet ju att priserna har gått upp offerten gjordes i septemberDet får diffa med en viss %. Har dock inte koll på hur stor procent det får diffa med.
Inet jag har koll på. Kolla med konsumentverket?Ja jag vet ju att priserna har gått upp offerten gjordes i september
Å andra sidan är det inte mitt fel att de har dragit ut på tiden
Men räknar jag rätt att det diffar 17 %
När jag googlar får det diffa 15%
Men jag antar att de kan hänvisa till de höga bränslepriserna eller nåt
Äh vet inte om jag orkar bråkaInet jag har koll på. Kolla med konsumentverket?
Det är väl Burberry
Det är väl Burberry