Såg nyss en keps till hund, snygg va den inte heller. Varför? Det känns som hundarna blir mer å mer förmänskligade av handeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir inte sjuk av att bli kall men har man något virus i kroppen skuttar det av glädje om man blir kall eftersom det då kan föröka sig och då blir man sjuk. Så, lek med ord typ, eller nåt.De sägs att man inte blir sjuk av att bli kall men det har hänt mig så många gånger, tex nu. Jag blev nog lite kall när jag var hos hästen i förrgår och nu - förkyld
Maila dem och säg att de ska radera alla dina uppgifter och sluta kontakta dig, annars anmäler du dem till Integritetsskyddsmyndigheten.Jag röstade i en tävling på söta fågelholkar som olika skolklasser hade gjort. Hade jag vetat att jag skulle bli jagad av säljare från Naturskyddsföreningen så skulle jag låtit bli.
Jo, det är väl så!Man blir inte sjuk av att bli kall men har man något virus i kroppen skuttar det av glädje om man blir kall eftersom det då kan föröka sig och då blir man sjuk. Så, lek med ord typ, eller nåt.
Gjorde något liknande med Sector Alarm. Tillslut fick jag dom plocka bort mig ur sitt säljregister, men det tog tidJag röstade i en tävling på söta fågelholkar som olika skolklasser hade gjort. Hade jag vetat att jag skulle bli jagad av säljare från Naturskyddsföreningen så skulle jag låtit bli.
Vad?När man plötsligt får ett smakminne som gör en sugen på något som inte finns mera
Blåbands ost och örter pastasås. Skulle fan döda för att få tag på den.När man plötsligt minns smaken av något (så starkt så man nästan "känner" smaken), som inte tillverkas mera
Då tar man reg numret å ringer postmord och klagar.Stör mig på att postnord lastbilen tutade när hen körde om oss idag. Vi har en hästtransport bakom oss så det var inte det smartaste den gjort idag