Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blåbands ost och örter pastasås. Skulle fan döda för att få tag på den.
Det är bra för bina !!Att jag sov dåligt så jag orkar inte klippa gräset idag heller men det fortsätter ju växa och det stressar mig!
Ja, jag förstår Skulle varit tydligare, tänkte vad det var som inte tillverkas längre?När man plötsligt minns smaken av något (så starkt så man nästan "känner" smaken), som inte tillverkas mera
Okej, där var svaretFör mig var det idag en typ av pannpizza som fanns förut.
Såg tyvärr inte numret men har mailat med tid och vart det var.Då tar man reg numret å ringer postmord och klagar.
Bina har hundratals blommande träd och hundratals kvadratmeter äng, men jag måste änsålänge klippa kring huset för framkomlighet och det blir jobbigare ju mer gräs där är (cylinderklippare).Det är bra för bina !!
Visst är det så . Jag vill inte heller ha högt gräs för nära inpå huset. Jag tänker framför allt på risk för ormbett på hunden....Bina har hundratals blommande träd och hundratals kvadratmeter äng, men jag måste änsålänge klippa kring huset för framkomlighet och det blir jobbigare ju mer gräs där är (cylinderklippare).
CampinoNär man plötsligt minns smaken av något (så starkt så man nästan "känner" smaken), som inte tillverkas mera
Att jag blev sugen på räkor och de är frysta så nu måste jag vänta
Tack för tips! Jag spred ut dem på en stor tallrik, så det gick rätt fort ändå. Men just då ville jag ju ha dem NU!!Inte då. Lägg de frysta räkorna i kallt vatten med lite salt i en kastrull och värm på dem försiktigt (du ska kunna ha händerna i vattnet hela tiden, det får inte bli varmare än så). Det fungerar jättebra, jag och särbon värmer alltid räkor så om vi inte röker dem.