Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PMS i klimakteriet
Har inte haft mens på 9 månader men får fortfarande PMS då och då med allt som hör till.
Jag kan ju faktiskt se två kanaler samtidigt på Tvn picture in pictureTvå skärmar sport måste ses live
PMS i klimakteriet
Har inte haft mens på 9 månader men får fortfarande PMS då och då med allt som hör till.
Japp. Och det "roliga" är att man aldrig vet om man kommer att få mens eller inte. Förra året kom den i maj, juni och juli. För att sedan återvända i december. Nu känns det som om den är på väg igen, men vem vet.....Me too...
Inget alternativ då det inte finns två skärmar tillgängliga. Har endast en tv med livesändning att tillgå.Två skärmar alternativt se det ena loppet före det andra
Inget alternativ då det inte finns två skärmar tillgängliga. Har endast en tv med livesändning att tillgå.
Teoretiskt kan jag se fyra sändningar samtidigt om jag vill men det känns lite jobbigt faktisktAha, jag brukar använda plattan eller datorn som andraskärm.
Samma här.Skitdag idag, och värst av allt skitdag helt utan någon anledning. Allt bara känns hemskt men jag har absolut ingen aning om varför.