Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
PMS i klimakteriet :arghh:
Har inte haft mens på 9 månader men får fortfarande PMS då och då med allt som hör till.

Japp. Och det "roliga" är att man aldrig vet om man kommer att få mens eller inte. Förra året kom den i maj, juni och juli. För att sedan återvända i december. Nu känns det som om den är på väg igen, men vem vet..... :cautious:

Att ena kollegan inte "Fick" åka och jobba med mig idag. Utan någon annan skulle komma istället.
Denne någon har inte dykt upp heller så är helt själv. 😝
Tur att jag åkte in tidigare då jag hade det på känn, så jag kunde göra iordning mitt +annat i lugn och ro. Orkar ändå inte krångla och försöka krångla hit någon heller så får väl skylla mig själv lite också. Men är lugnt idag, så funkar ändå. Värre om det skulle komma mycket folk.

Så trött på detta jobb just nu.

En av mina grannar på bottenvåningen har en gammal läskburk ståendes på räcket som de använder till fimpar. Den har stått där länge nu och jag blir lika störd varenda gång jag går förbi. Om den bara stått på ett bord så hade jag kunnat sluta bry mig.

Ett för mig okänt företag har via autogiro dragit 598 kronor av mig i oktober. Jag har inte medgivit något autogiro till dem och har aldrig hört talas om företaget. Letade upp deras hemsida och ringde men telefonnumret på hemsidan stämde inte. Så jävla stört att inte veta varför det dragits 598 kronor från mitt konto. Har mejlat både företaget och banken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
85 86 87
Svar
1 727
· Visningar
79 436
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 637
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008