Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du varit till läkaren?
Nä, han tyckte det var onödigt att boka ngn tid eftersom jag hade handskar på mig så det inte gick hål i skinnet, förutom på lillfingret. Handsken höll så det var nog friktionen mellan handsken och huggtänderna som orsakade såret men blir det inte bättre om ytterligare en vecka så bokar jag tid, inte för jag vet om det går att göra något.

Helskärmsläge/fullskärmsläge 🤬
Jag vill slippa att råka trycka/scrolla fel bara för att jag försöker komma åt bakåtknappen, som gömt sig.
Försökte för ett tag sedan se om man kunde ställa in så att det aldrig används, men lyckades inte.

Jag hade inte fått mejl från biblioteket så hade missat att lämna tillbaka i tid. Otroligt störigt!
Det har alltid funkat tidigare att få mejl tre dagar i förväg men tydligen inte längre. Får väl börja skriva in i min kalender :meh:
Jag får sms, annars hade jag också missat. Det enda som stör mig lite är att det vare sig står vilket datum lånet går ut eller vilken titel som ska lämnas tillbaka. Det tycker jag hade varit bra att veta :up: !

Jag får sms, annars hade jag också missat. Det enda som stör mig lite är att det vare sig står vilket datum lånet går ut eller vilken titel som ska lämnas tillbaka. Det tycker jag hade varit bra att veta :up: !

Jag föredrar mejl men om det inte funkar är det ju poänglöst :(
I vårt system står det både titlar och datum så det är iaf bra.

Jag lyckas fortfarande inte få ut ett kontoutdrag från Nordea. Csv-filen som jag tar ut fungerar inte. När jag sparat den och sen öppnar den igen, så ligger all information som en massiv klump. Det går inte att jobba med en sådan fil. Fan, kan jag inte bara få kopiera kontoutdraget till ett anteckningsblock som jag alltid gjort förut?

Jag lyckas fortfarande inte få ut ett kontoutdrag från Nordea. Csv-filen som jag tar ut fungerar inte. När jag sparat den och sen öppnar den igen, så ligger all information som en massiv klump. Det går inte att jobba med en sådan fil. Fan, kan jag inte bara få kopiera kontoutdraget till ett anteckningsblock som jag alltid gjort förut?
Print screen å paint?

Hicka. Jag har hickat en bra stund och hickan verkar inte planera att försvinna än på ett tag. :cautious:Det gör ont och kroppen hoppar till varje gång. Dvs ingen sån där försiktig och "gullig" hicka, utan en både högljudd och smärtsam sådan.
Och nu är den tillbaka. Igen! Den förra höll i sig i 1,5 timme. Sambon gnäller på att jag stör hans filmtittande med mitt oväsen. Jag vill inte låta såhär imorgon! Ska tävla dressyr och lär inte kunna hålla fokus om jag hickar helt hysteriskt. Hästen lär bli rädd, dessutom

Kommentarsfältet på GP, oavsett ämne, oavsett hur positiv artikeln är i grunden, så finns ett par griniga gubbar som alltid ska skriva något invandrarfientligt eller klimatförnekande eller antivax. Så jävla tröttsamt!

Och ja det är gubbar, jag kan namnen på dem vid det här laget. Börjar ju undra om de har betalt för att sprida sin dynga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
85 86 87
Svar
1 727
· Visningar
79 464
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 637
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008