Man får ju såklart betala levande fölavgiften, vad var den på? 8k? Så inte gratis men man tycker att folk borde veta att det är mycket jobb och inte gratis med fölJa ungen hade sett den med
Skänka bort stoet bara för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får ju såklart betala levande fölavgiften, vad var den på? 8k? Så inte gratis men man tycker att folk borde veta att det är mycket jobb och inte gratis med fölJa ungen hade sett den med
Skänka bort stoet bara för det
Folk som skriver "nästa" under annonser. Varför?!
Ooooh! Det förklarar en hel del. Tack!Jag tror att det är ett sånt där förslag från Facebook? Typ Nästa, Vad kostar detta osv. De har alltså bara råkat klicka på ett sånt snabbförslag under annonsen.
Räknas inte te som vatten?Stör mig på att jag bara får inta vatten från nu till typ 09 imorgon, saknar min kvällstekopp och än värre blir det att inte få dricka te i lugn och ro imorgon efter att hundarna är rastade och ute
Jo, men te utan honung och mjölk är ju odrickbartRäknas inte te som vatten?
När det påverkar din hälsa, arbetsförmåga, och/eller psykiska hälsa. Sen kan de inte alltid göra så mycket men lika bra att söka innan det blir riktigt illa.Sömnbrist! Inatt fick jag hela 3 timmar, jag fungerar inte så bra med så få timmar
När kan man söka för sömnbesvär?