Vi betalar 129 för att kunna se all vintersport på viaplay!
Det är bättre än inget men det är tyvärr inte allt
Jag har Viasat, numera Allente, via parabol så Viaplay ingår. Tur det för jag vägrar betala extra när de sköter sändningen så dåligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi betalar 129 för att kunna se all vintersport på viaplay!
Vi kan iaf se allt vi vill se.Det är bättre än inget men det är tyvärr inte allt
Jag har Viasat, numera Allente, via parabol så Viaplay ingår. Tur det för jag vägrar betala extra när de sköter sändningen så dåligt.
Vi kan iaf se allt vi vill se.
Stör mig på att igår la jag upp på fb om att jag har covid, mest för att det är enklast sättet att nå ut till alla samtidigt att inte träffa mig just nu.
Då är det massor som skriver "krya på dig m.m" men inte en man (som jag förövrigt börjat fundera på att plocka bort och nu överväger väldigt mycket), nä han skriver att han "been there done that" och att han haft mansförkylningar som varit värre samt hur lite ork han hade på jobbet efter han va frisk, inget krya på dig ingeting bara "gnäll". Blir så matt....
Hmm det alternativet fanns inte när jag kollade på deras hemsida, men oavsett har jag inte riktigt råd med en sån ”onödig” kostnad just nuVi betalar 129 för att kunna se all vintersport på viaplay!
Nä jag har inga kanaler alls, kollar bara play/streaming. Oftast kan jag ändå inte kolla live.Har du inte TV6 eller TV10?
Å andra sidan hade jag varit imponerad av vilken person som helst (vare sig de var man eller kvinna) som kan baka, sy och meka. Jag är bra på att baka. Hyfsat kass på att sy, och kan inte meka alls.....Min kvinnliga kollega som kommenterade min manlige kollega hur duktig han är, för han både bakar, syr och mekar. Men XX, svarar jag, det är det ju många kvinnor som gör, t ex du gör ju det?
Varför är det alltid så jäkla fantastiskt om en karl gör något massor med kvinnor gör varje dag?
Det vet jag, jag tror jag ska ta bort personen i fråga. Valde att inte svara på det inlägget, kan ju förvisso radera det helt också.Om du inte vill ta bort honom så går det också att dölja inlägg för enskilda personer. Så har jag gjort ibland med endel, som jag kanske inte velat/kunnat ta bort helt, men som jag velat slippa kommentarer av.
Dock, om du delar något från instagram så måste du minnas att ändra om de inläggen enskilt, för annars kommer de se det. Och händelser delade från instagram går inte att dölja alls, vad jag vet.
Tycker defenitivt att du ska ta bort människan. Jag har rensat min fb som sjutton å det e så skönt. Enda irriterande inlägg jag får upp nu är från en person som spammar hur covid ser ut i deras land varje dag. Innan jag började dölja inläggen var det svårt att hålla iordning feeden. Men det är en bra människa som lyssnade när jag sa att han borde lägga ut bilder på sin trädgård för att jämna ut lite utav spammet med något trevligt.Det vet jag, jag tror jag ska ta bort personen i fråga. Valde att inte svara på det inlägget, kan ju förvisso radera det helt också.
Delar inget från instagram på fb och på insta är det bara bilder, som i mer estetiska bilder/konstnärliga, inte om min vardag direk så där har jag inga problem me vem som ser.
Ska erkänna att jag är väldigt sugen, ska vänta några dagar å låta det lägga sig. Den här personen uppdaterar väldigt mycket politiskt, å vissa saker är jag trött på samt sedan när denne gör jobbresor osv. Minns facket sa att man ska inte uppdatera på sociala medier vart man ska köra.Tycker defenitivt att du ska ta bort människan. Jag har rensat min fb som sjutton å det e så skönt. Enda irriterande inlägg jag får upp nu är från en person som spammar hur covid ser ut i deras land varje dag. Innan jag började dölja inläggen var det svårt att hålla iordning feeden. Men det är en bra människa som lyssnade när jag sa att han borde lägga ut bilder på sin trädgård för att jämna ut lite utav spammet med något trevligt.
Då ska jag inte klaga på personen som ringde 18 gånger, ungefär 1 gång i minuten, medan jag satt i ett annat samtal i torsdags :PExakt. Jag hade 40 missade samtal från samma nummer inom en timme en gång. Ringde upp och undrade var det brann? Personen bara, nää jag undrade bara XXX
Jag; ok, men du har ju ringt 40(!) gånger?
Personen; jaha, ojdå
Hmm det alternativet fanns inte när jag kollade på deras hemsida, men oavsett har jag inte riktigt råd med en sån ”onödig” kostnad just nu
Nä jag har inga kanaler alls, kollar bara play/streaming. Oftast kan jag ändå inte kolla live.
Alltså man vill ju bara skrika: VAD VILL DU?!Då ska jag inte klaga på personen som ringde 18 gånger, ungefär 1 gång i minuten, medan jag satt i ett annat samtal i torsdags :P
Alltså man vill ju bara skrika: VAD VILL DU?!
Herregud, ring, ring en gång till efter en stund…lämna ett meddelande/skicka sms att ”hej, jag har sökt dig och det är lite bråttom. Ring upp när du kan”
Nä, det gör det inte. Men du kan ju kanske trösta dig med att det är tur att du inte har hunnit putsa dem innan stormen ändå, för då hade allt arbete varit ogjort......Stör mig på att fönstren inte blir rena nu när regnet slår mot dom, så slipper jag putsa dom sen. Funkar tydligen inte så, lite störigt.
Helt ärligt har jag inte putsat dom en enda gång sen jag flyttade inte, inte på utsidan. Kände mig tacksam över det när de målade om huset och målarna blötte ner fönstren när de tvättade fasaden. Har putsat fönstret vid uteplatsen då någon fågel hade övat prickskytte me sitt bajs rätt över hela rutan.... de va nasty.Nä, det gör det inte. Men du kan ju kanske trösta dig med att det är tur att du inte har hunnit putsa dem innan stormen ändå, för då hade allt arbete varit ogjort......