Stör mig på min hosta som blivit en riktigt rethosta så nu hostar jag pga det, hostar inte upp något slem. Hade på nått sätt känts bättre om slem hade följt med. Vill bara bli frisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För några år sedan var jag in på min mammas arbetsplats (hon trivdes INTE). Där satt det som en stor plansch på väggen med "trivselsregler".Hände en incident på jobbet men vi ska inte prata om det för det blir dålig stämning
Tidigare har vi via lapp på anslagstavlan blivit ombedda att hålla våra åsikter för oss själva
Tycker detta är lite störigt faktiskt
Har verkligen ingen lust att kommunicera med chefen om något överhuvudtaget faktiskt varken bra eller dåligt
Jag hade ringt företaget!Ligger i 50 på 50 väg håller gott avstånd till bilen framför. Får en bil i rumpan. Det är halt, svartis och jag har nykastrerad tik i bakluckan. Det blir 30 jag bromsar tydligt. Inte som vanligt bara sänka hastigheten gradvis. Det är nedförsbacke.
Det blir rött ljus och hon är nästan i kofångaren.
Vi startar det är fortfarande 30 och jag markerar med varningsblinkersen.
Hon gasar och kör om över heldraget.
I stripead bil!!! Jag memorerar regnumret.
Ska jag ringa firman eller räcker det med att jag skrivit av mig frustrationen här.
Ring!Ligger i 50 på 50 väg håller gott avstånd till bilen framför. Får en bil i rumpan. Det är halt, svartis och jag har nykastrerad tik i bakluckan. Det blir 30 jag bromsar tydligt. Inte som vanligt bara sänka hastigheten gradvis. Det är nedförsbacke.
Ska jag ringa firman eller räcker det med att jag skrivit av mig frustrationen här.
Ligger i 50 på 50 väg håller gott avstånd till bilen framför. Får en bil i rumpan. Det är halt, svartis och jag har nykastrerad tik i bakluckan. Det blir 30 jag bromsar tydligt. Inte som vanligt bara sänka hastigheten gradvis. Det är nedförsbacke.
Jag hörde av mig till kommunen en gång då en av deras bilar var förbaskat dåligt parkerad, dessutom på en matvarubutik, definitivt inte "ute hos kund". Jag hoppas att den som körde fick lite skit för det.Jag HAR ringt företaget för sådant. Häxan surtant osv En ska naturligtvis aldrig göra sådant men det är ju extra puckat i en målad bil. Jag vet några här som blev av med jobbet pga en liknande grej.
Ring, det är INTE bra reklam för den firman. Därför man inte ska köra som ett arsle när man kör firmabil.Ligger i 50 på 50 väg håller gott avstånd till bilen framför. Får en bil i rumpan. Det är halt, svartis och jag har nykastrerad tik i bakluckan. Det blir 30 jag bromsar tydligt. Inte som vanligt bara sänka hastigheten gradvis. Det är nedförsbacke.
Bisolvon-tabletter hjälper mig.Stör mig på rethosta så onödigt. Vill bara sluta hosta.
Har inga hemma och får inte lämna hemmet. Har inte hostat mycket alls idag och febern håller sig i shack.Bisolvon-tabletter hjälper mig.