Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alltid trott att det är en omskrivning för när någon tar sig ut på spåret för att ta sitt liv, men det stämmer kanske inte?”Obehöriga på spårområdet”. Så jävla störigt att folk tydligen måste ränna runt och stoppa trafiken.
Har alltid trott att det är en omskrivning för när någon tar sig ut på spåret för att ta sitt liv, men det stämmer kanske inte?
Nej då brukar det vara olycksfall/sjukdomsfall
@Thaliaste då är bara obehörig i spårområde.
Oavsett var personen har för syfte va i spårområdet, har inte behörighet(utbildning, reflexväst och dessutom ett skäl t.ex jobb) vara där så är denne obehörig.
En vecka? Förr - på gården - kom de direkt när jag fick för mig att mata.Är det längesen du hängde ut fågelmaten? Jag matar "mina" fåglar varje vinter men det är alltid trögt i starten innan de kommer igång ordentligt. Tar iaf tre dagar
Kräsna fåglar då..En vecka? Förr - på gården - kom de direkt när jag fick för mig att mata.
Men oj vad sjukt! Tror du att du vet vem det är som gör så?Sedan oktober är det någon som använder mitt mobilnummer och lämnar intresseanmälningar osv på alla möjliga och omöjliga företags hemsidor som jag sedan får samtal och sms ifrån
Från början i mitt namn, sedan i en ett okänt namn och nu i min exmakes namn. Man skaffa dig ett liv din idiot!
Låter som att inte värmeväxlaren till ventilation går som den ska?Sitter med kofta, sjal och infravärmare på jobbet och fryser. Kollegorna har på sig mössor och jackor. Tidigare hade vi problem med värmen, +27 grader inomhus. Nu har de fixat ventilationen så alla sitter och fryser. Om de inte blir löst omgående kommer vi åka och köpa element som vi ställer upp vid varje arbetsplats.
Igr när vi kom hit var alla element nerskruvade så vi trodde det skulle räcka med att skruva upp värmen för fullt, men vad hjälper det när kyla blåser ner från takventilationen.
Ingen aning, de har varit problem med hur ventilationen är dragen i över två år. Det är en reservplats som inte varit dimensionerad för att användas som den gör nu, t ex har vi ett fullt utrustat kök som vi första månaderna inte fick steka mat varken på spisen eller i ugnen för då gick brandlarmet. Nu fungerar köket sedan 1,5 år men vi har suttit med + 27 tidigare och under hösten byggdes ventilationen om så när vi kom ut igår skallrade vi tänder.Låter som att inte värmeväxlaren till ventilation går som den ska?