Feng shui du vet!Den hittade jag där en morgon för ett tag sen och där blev den kvar. Var nog lite trött kvällen innan, när jag skulle byta lampa i utebelysningen. Det är bara asken.
Vet inte varför, men nu tycker jag det är kul att ha den där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Feng shui du vet!Den hittade jag där en morgon för ett tag sen och där blev den kvar. Var nog lite trött kvällen innan, när jag skulle byta lampa i utebelysningen. Det är bara asken.
Vet inte varför, men nu tycker jag det är kul att ha den där
Inkognitoflik brukar lösa det för migStör mig på att office blir så kränkt över att jag försöker vara inne på två outlook-mejladresser samtidigt. Måste alltid logga ut från det ena för att komma åt det andra eftersom de ligger på två olika företag
Eksemhäst?Stör mej på att halva manen på min häst är borta. Likadant varje år. Sen växer den ut lagom till vintern igen och så börjar det om..
Nä, halstäcke. Blir likadant med halvhals. Men på sommaren när hon har insektstäcke, då skavs det minsann inte av. Hon är en sån där som får skav av det mesta.Eksemhäst?
När man tittar runt på den sidan och inser att dessa människor lever runt omkring oss...Denna sida, som delades i en grupp på facebook:
https://sistatiden.se/det-finns-bef...Mm5GlKtegaODV55TQ8DtPywWoWLjtLgJFNOYbRKOyDCu4
Vilken dynga
Jepp, och detta delades i en lokal grupp, vilket betyder att flera som tycker detta är vettigt finns i min absoluta närhetNär man tittar runt på den sidan och inser att dessa människor lever runt omkring oss...
ScaryNär man tittar runt på den sidan och inser att dessa människor lever runt omkring oss...
Jag blir mest skrämd av att den ena av mina vänner som delar sådant är doktorand i biologiNär man tittar runt på den sidan och inser att dessa människor lever runt omkring oss...
Undrar om säljaren har Buke, för nu hörde han av sigIntresserad av en bil på marketplace, men det är sjukt irriterande att säljaren inte kan svara på vad det följer med för typ av däck (står inte i annonsen)