Denna sida, som delades i en grupp på facebook:
https://sistatiden.se/det-finns-bef...Mm5GlKtegaODV55TQ8DtPywWoWLjtLgJFNOYbRKOyDCu4
Vilken dynga
Enda positiva är att om de följer råden är det en stor risk att de dör i förtid... dvs självsanering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna sida, som delades i en grupp på facebook:
https://sistatiden.se/det-finns-bef...Mm5GlKtegaODV55TQ8DtPywWoWLjtLgJFNOYbRKOyDCu4
Vilken dynga
Usch sånt är så störigt. Jag gick en internutbildning med en kollega en gång. Jag tog massor av anteckningar men hen antecknade inget eget. När utbildningen var slut frågade hen om jag kunde kopiera mina till hen. Eh nej! Sen ringde hen mig ofta på min fritid för hen behövde hjälp med grejen hen aldrig lärde sig på utbildningen.Stör mig på en kursare som försöker glida på oss andra, sitter med en hemtenta och hen skickar meddelande på meddelande och vill att vi ska ge hen svar på frågorna så hen slipper läsa/googla svar. Hen blev igår rejält sur för att denne inte fick läsa våra personliga rapporter veckan innan inlämning och att vi bara har diskussioner i vår basgrupp utan att ta anteckningar så hen inte kan skriva in det i sin rapport (för hen vill ju inte heller anstränga sig att skriva anteckningar om denne vill ha det, hen vill ha våra).
Skönt med kursavslut och praktik härnäst.
Ja, och man måste väl påminna sig om att de som tror på sånt här inte är någon stor grupp procentuellt, de bara syns väldigt mycket de som gör det.Enda positiva är att om de följer råden är det en stor risk att de dör i förtid... dvs självsanering.
Har haft det så sedan i höstas när ponnyn opererades (löneavdrag när jag tvingades vara ledig för att åka till klinik plus själva kostnaden) och vi bytte golv i transporten. Och sedan kom de dyra elräkningarna. Jag kommer aldrig i kapp....Jag stör mig på min ekonomiska tajming. Att under januari betala hästens försäkring, köpa nya glasögon, behöva byta bromsar på bilen mm mm är lite mindre roligt. Blev tvungen att nyttja kostnadsfri delbetalning mer än en gång
Usch. Hoppas du kommer ikapp.Har haft det så sedan i höstas när ponnyn opererades (löneavdrag när jag tvingades vara ledig för att åka till klinik plus själva kostnaden) och vi bytte golv i transporten. Och sedan kom de dyra elräkningarna. Jag kommer aldrig i kapp....
Mm, drog iväg ett mail till lärare, studiehandledare och rektor innehållande skärmdumpar på vad kursaren skickat till oss, ett där det uttryckligen står ”kan jag få se vad ni svarat på fråga 1,5 och 6? Jag vet inte vad jag ska svara på dem.” som kom nyss. Blev riktigt jävla trött på hen när den frågan kom.Usch sånt är så störigt. Jag gick en internutbildning med en kollega en gång. Jag tog massor av anteckningar men hen antecknade inget eget. När utbildningen var slut frågade hen om jag kunde kopiera mina till hen. Eh nej! Sen ringde hen mig ofta på min fritid för hen behövde hjälp med grejen hen aldrig lärde sig på utbildningen.
Bra gjort!Mm, drog iväg ett mail till lärare, studiehandledare och rektor innehållande skärmdumpar på vad kursaren skickat till oss, ett där det uttryckligen står ”kan jag få se vad ni svarat på fråga 1,5 och 6? Jag vet inte vad jag ska svara på dem.” som kom nyss. Blev riktigt jävla trött på hen när den frågan kom.
Ja, så fungerar det - skitstörigtInsåg precis att jag blir utskriven från jobb- och utvecklingsgarantin om jag tar ett deltidsjobb. Trodde liksom det skulle löna sig att jobba. Men med långa resor och bara en deltidstjänst så går jag ju mer back än om jag är kvar i i joben.
Blir ju färre jobb att söka då det inte är någon idé att söka deltidsjobben.Ja, så fungerar det - skitstörigt