Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min piper och slänger upp luckan. Efter några minuter piper den tre gånger till.Min diskmaskin piper inte när den är klart den slänger upp luckan istället! Herregud vilket hjärtsnurp jag fick första gången!
Har vi samma maskin tro?Min piper och slänger upp luckan. Efter några minuter piper den tre gånger till.
Och så diskar den uselt.
Samma märke. Men min är en smalmaskin. Antar du har en fullbred.Har vi samma maskin tro?
Fast min diskar fint igen nu.
Klipp och få ett kort, fräscht och oslitet hårLångt slitet hår är ett elände.
Det är planen. Men den här månaden har jag bara en tusenlapp när räkningarna är dragna. Så det får anstå.Klipp och få ett kort, fräscht och oslitet hår
Skönt att det inte bara är jag...Känner igen det där.
Testa att sätta en klutt tandkräm när du kommer hem och låt det sitta över natten, det är uttorkande och kan hjälpa ibland.Anställningsintervju på torsdag och självklart börjar en liten röd finne poppa upp på hakan.... Inte ok, inte ok alls
Testa att sätta en klutt tandkräm när du kommer hem och låt det sitta över natten, det är uttorkande och kan hjälpa ibland.
Du kan inte använda mobilens wifi?Strömavbrott när man jobbar hemma.
Strömavbrott = inget wi-fi = svårjobbat