Jag fick använda mobilen till ett Teamsmöte som var precis då. Värre att komma åt div system…Du kan inte använda mobilens wifi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick använda mobilen till ett Teamsmöte som var precis då. Värre att komma åt div system…Du kan inte använda mobilens wifi?
Kom upp på Facebook. Sjukaste jag sett på längre. Helt stört att de verkar nöjda över detta?? Snacka om noll koll?! 1982 ringde och ville ha tillbaka sina bajsbruna aluminiumportar..
Visa bifogad fil 84560
Skulle det där vara bättre? Plus att det ser ut som fogskum längs karmen
Tydligen?? De verkar så pass stolta att de lägger ut detta och ba ”kolla vad snyggt”.
Vi bytte ju våra portar men då åt andra hållet så att säga
Visa bifogad fil 84562
(Fasaden är lagad och målad nu också ska tilläggas)
Det löste sig - en kollega använde våld och en skruvmejsel, jag trodde seriöst stämpeln skulle gå sönder och var fullt beredd köpa en ny... men helt plötsligt gick den till sig och sen funkade den perfektIdiotiska stämplar som kräver ett geni för att byta dynkassett och varför har man halvdana bilder utan en enda hänvisning till deras tydliga instruktion på Youtube?! Hittade instruktionen efter jag lyckats låsa stämpeln i ett läge väntar nu på svar från företaget den köptes från. "Så enkelt och billigt att byta kassett istället för att köpa en ny stämpel", definitivt inte
Hela. Jävla. Tiden.”Obehöriga på spårområdet”. Så jävla störigt att folk tydligen måste ränna runt och stoppa trafiken.
Är det längesen du hängde ut fågelmaten? Jag matar "mina" fåglar varje vinter men det är alltid trögt i starten innan de kommer igång ordentligt. Tar iaf tre dagarFör en gångs skulle gjorde jag mig till och köpte fågelmat.
Tror ni de otacksamma fågeljävlarna rört maten? Näe, de har inte rört den.
Får skänka den andra förpackningen till grannen som har matat hela vintern.
Förutom jordnötter. Det rör de aldrig så det har jag slutat köpa..Är det längesen du hängde ut fågelmaten? Jag matar "mina" fåglar varje vinter men det är alltid trögt i starten innan de kommer igång ordentligt. Tar iaf tre dagar
Här är jordnötter den stora favoriten!Förutom jordnötter. Det rör de aldrig så det har jag slutat köpa..
Funderar på om jag lyckats köpa härskna nötter när jag väl köpt. Om det är förra årets som ställts fram på nytt i affären kanske..Här är jordnötter den stora favoriten!
Solrosfrön äts däremot motvilligt.
Havre och liknande köper jag inte.
Finns det inte datum på förpackningen?Funderar på om jag lyckats köpa härskna nötter när jag väl köpt. Om det är förra årets som ställts fram på nytt i affären kanske..
Gör det kanske? Inte tänkt på detFinns det inte datum på förpackningen?
Här äts både solrosfrön och jordnötter i mängder
Fyller jag inte på sitter talgoxen eller blåmesen på.fönstret och knackar
Tror det i alla fall står nåt på locket till mina jordnötshinkarGör det kanske? Inte tänkt på det