Stör mig på att jag inte kan låta bli att skriva fast jag borde låta bli som jag sagt till mig själv så många gånger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också försökt boka idag, blev inte klok… dock i annat län, men ändåFick nyss ett sms att jag kan boka dos tre, när jag går in och kollar ligger det bara lediga tider söder om Sthlm, jag bor och jobbar i norrort.
Nytt försök i morgon.
Det gör min man (38 år). Och min pappa (65 år). De är västgötar, jag tror det är orsaken?Vuxna som säger morsan och farsan.
Jag skulle vilja utöka detta och säga ALLA som säger morsan eller farsanVuxna som säger morsan och farsan.
Jag gör det. Men min morsa ( ) och hennes syskon sa alltid morsan och farsan om min mormor och morfar så. De är från Tornedalen.Vuxna som säger morsan och farsan.
Vuxna som säger mamma och pappa - om sin partner.Vuxna som säger morsan och farsan.
Fast det är klart, det motsatta är möjligen ännu litet mer stötande.Vuxna som säger mamma och pappa - om sin partner.
Lika för oss Vissa delar ska vara på distans, men vilka har dom inte gått ut med än...Att vår högskola inte kommer göra distans nu när vårterminen börjar… assåååå…. Har de missat den höga smittspridningen??? Första året hade vi allt distans, varför kan vi inte ha det nu??? Arghhhhh
Värre är det med vuxna som säger mor och far...Vuxna som säger morsan och farsan.
Lika för oss Vissa delar ska vara på distans, men vilka har dom inte gått ut med än...
Så tacksam att vi kan göra allt på distans utom praktiken (då är det upp till praktikföretaget att bestämma så det kommer nog vara rätt blandat mellan oss hur det löses). Men lider med er!Att vår högskola inte kommer göra distans nu när vårterminen börjar… assåååå…. Har de missat den höga smittspridningen??? Första året hade vi allt distans, varför kan vi inte ha det nu??? Arghhhhh