Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När folk håller vinglaset i kupan och inte foten. DE HAR FOT AV EN ANLEDNING!!
Förstår poängen, men oftast greppar jag kupan eftersom det annars känns så...vingligt.... (lite kul att ordet vin finns med där )....När folk håller vinglaset i kupan och inte foten. DE HAR FOT AV EN ANLEDNING!!
Funkar inte för reumatikerfingrar hellerJag håller med dig inombords... men min särbo har så förstörda händer att det funkar inte för honom att hålla i foten, då tappar han glaset
Priset för ett liv som grovarbetare
Jodå. Jag vet att jag inte borde störa mig så mycket på det, men när unga, friska händer liksom greppar kupan mellan två-tre fingrar för att försöka se lite härligt nonchalanta ut, då rynkas min näsa av bara farten.Funkar inte för reumatikerfingrar heller
Hoppas att jag är förlåten för det @Nahar
Mina glas är 8dl (ja, lite drygt 8 faktiskt!) så det blir lite 50/50 fot och kupa för att orkaJodå. Jag vet att jag inte borde störa mig så mycket på det, men när unga, friska händer liksom greppar kupan mellan två-tre fingrar för att försöka se lite härligt nonchalanta ut, då rynkas min näsa av bara farten.
Alternativ 8 nedan kanske kan fungera för dina vinflaskestora glas? (fast jag har hört att en bara ska hälla en slatt i botten på såna där stora kupor)Mina glas är 8dl (ja, lite drygt 8 faktiskt!) så det blir lite 50/50 fot och kupa för att orka
Jag gör det med rödvin ibland. Dock aldrig med vitvin eller annat som ska drickas kallt.När folk håller vinglaset i kupan och inte foten. DE HAR FOT AV EN ANLEDNING!!
Mer acceptabelt med rödvin absolut!Jag gör det med rödvin ibland. Dock aldrig med vitvin eller annat som ska drickas kallt.
Pheew!Mer acceptabelt med rödvin absolut!
Jag brukar röra mig från 7 till 8 till 9 allt eftersom kvällen fortgårAlternativ 8 nedan kanske kan fungera för dina vinflaskestora glas? (fast jag har hört att en bara ska hälla en slatt i botten på såna där stora kupor)
Håller med dig, är less på skiten. Hoppas de kan mutera till en ofarlig variant.Covid. Kan detta virus bara ta och äta upp sig själv och försvinna ut i tomma intet?!
Håller med dig, är less på skiten. Hoppas de kan mutera till en ofarlig variant.
Förstår det. Hörde av en gammal ambulanssjukvårdare att ofta när virus muterar blir de mindre farliga. Hoppas det stämmer på covid viruset också.Instämmer! Är själv riskgrupp och kräktrött på skiten.
BU!!!Min hicka som hållt på i 10 minuter!!