Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart man håller i kupan. Obekvämt att hålla i foten ju. Får kramp. Jag sitter och håller mitt ikeavinglas lite nonchalant i kupan just nu. MoahahaNär folk håller vinglaset i kupan och inte foten. DE HAR FOT AV EN ANLEDNING!!
Hört och hört.Alternativ 8 nedan kanske kan fungera för dina vinflaskestora glas? (fast jag har hört att en bara ska hälla en slatt i botten på såna där stora kupor)
Du är inte självMensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI!
Jag får också sån mensvärk. Hemskt.Mensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI!
Samma här. Fick meddelande från en kollega igår att de hade corona i familjen. Ögonen kliade genast, och visst var jag lite snörvlig.... Nä, jag mår PRIMA idag, tack och lov !!På att vara placebosjuk. Dottern är förkyld och alltså, jag mår ju bra. Men denna pandemin gör ju att man går och överanalyserar minsta lilla harkling. Psykisk terror.
Ja hopplöst är det! Skönt att du mår bra!Samma här. Fick meddelande från en kollega igår att de hade corona i familjen. Ögonen kliade genast, och visst var jag lite snörvlig.... Nä, jag mår PRIMA idag, tack och lov !!
Samma här!Mensvärken! Den där svåra som går ned i 'kanalen' och absolut inte går att komma åt. Jag vet inte om det bara är jag som får den, men jag får liksom ont i hela slidan och vill mest bara sitta på toa och pusta. Känns som om hela jävelskapet med att vara kvinna bara; JASSÅ! Du har inte lust att ha ungar, men krysta ska du tamefan! "The curse of Eve compells you!"
Förlåt för TMI!
Mjölk är hopplöst!Fuck nu stör jag mig på att jag brände mjölken, hade inte högsta värmen och rörde hela tiden.
Ska göra ostsås till lasange, jag vet inte om jag kommer lyckas….
Å nu misstänker jag att jag hade fel visp, så det var därför det brände vid. Tror inte vispen nådde ner till botten. En ballongvisp. Nytt försök pågår medans jag stör mig på att det är så satans svårt att få bort det brända från kastrullen.Mjölk är hopplöst!