Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var då? Hittar det inte. Så här ser det ut för mig.Du hittar funktionen även på Google translate websida, kopiera länkadressen och klistra in den i fältet för ursprungsord.
Om du väljer tyska i vänstra rutan och svenska i högra, och klickar på länken i höger ruta...?Var då? Hittar det inte. Så här ser det ut för mig.
Visa bifogad fil 83900
Det funkade.Om du väljer tyska i vänstra rutan och svenska i högra, och klickar på länken i höger ruta...?
Vi finns ju! Vad vill du nörda in på nu?Att jag alltid ska lyckas snöa in på väldigt smala intresseområden som typ ingen i min omgivning är intresserade av.
Frustrerande när man verkligen vill nörda ned sig i intresset med någon.
Jag håller på att nörda in mig på scentwork, alltså att spåra, med hästar. Hoppas på att fler blir intresserade av det snart.Vi finns ju! Vad vill du nörda in på nu?
Jag nördar stickning sen i augusti
Jag nördar inte ner mig i det för tillfället, men tycker det är superintressant! Allt som kan bredda mina pensionärhästars upplevelse av livet är kulJag håller på att nörda in mig på scentwork, alltså att spåra, med hästar. Hoppas på att fler blir intresserade av det snart.
Precis därför jag började läsa på om det.Jag nördar inte ner mig i det för tillfället, men tycker det är superintressant! Allt som kan bredda mina pensionärhästars upplevelse av livet är kul
Åh vad kul! Som nosework spännande. Hoppas det blir flera! Jag har ingen häst att nörda med dig men om jag hade haft hade jag hängt påJag håller på att nörda in mig på scentwork, alltså att spåra, med hästar. Hoppas på att fler blir intresserade av det snart.