De behöver dock kunna få tag i mig när jag är ledig, ibland ringer de för att tala om att jag t ex. måste börja på annan ort. Är en sak om de ringer när jag är ledig, men när jag jobbar "nope".Skulle blocka numren på den privata mobilen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De behöver dock kunna få tag i mig när jag är ledig, ibland ringer de för att tala om att jag t ex. måste börja på annan ort. Är en sak om de ringer när jag är ledig, men när jag jobbar "nope".Skulle blocka numren på den privata mobilen...
Huuu, det skulle få mig att aldrig mer köpa den chokladen. Kaffe luktar gott men smakarStör mig på att det inte finns bild på de olika chokladbitarna och står vad varje innehåller/har för smak. Endast en gemensam innehållsförteckning på ytterförpackningen. Nu måste jag ju äta även de som visar sig smaka kaffe .
Present från svärmor, skulle heller aldrig köpa annars .Huuu, det skulle få mig att aldrig mer köpa den chokladen. Kaffe luktar gott men smakar
Ska hyckla rejält här nu genom att själv göra det jag stör mig på, men alltså jag lackar ur.
De som hela tiden använder den här tråden som en outlet för saker de stör sig på i andra trådar på det här forumet. Det blir ofta pinsamt uppenbart vilken tråd det gäller och det är ett så fruktansvärt fult och fegt sätt att baktala och trycka ner andras åsikter medan man själv lite snyggt kan lägga sig utanför skottlinjen då ingen orkar deraila den här tråden med att bemöta det här där det inte hör hemma.
SLUTA. Vågar eller vill man inte ha en åsikt där den faktiskt hör hemma (tråden där det diskuteras) kan man faktiskt hålla den inom sig istället eller ta det i ett dagboksinlägg. Detta är tråden för störiga saker vi stör oss på, INTE andra forumanvändare/deras åsikter vi stör oss på.
Då blir det svårare.De behöver dock kunna få tag i mig när jag är ledig, ibland ringer de för att tala om att jag t ex. måste börja på annan ort. Är en sak om de ringer när jag är ledig, men när jag jobbar "nope".
har 38.1 graders feber idag och test är bokat....
imorrn ska ja även ha en med mig i lastbilen
Så du ska jobba utan att ha testsvar och dessutom utsätta nån annan för ditt förkylningsvirus som evt kan vara covid?
Inte ok.
Så läste jag det också.Jag tror att det är en annan person som har feber och ska testa sig. Den personen som var orsaken till att de skulle åka till spa.
Har också råkat ut för samma sak. Ytterst irriterande.Stör mig på HM. Jag hade en rabattlapp på 75 kr som jag utnyttjade vid en beställning. Skickade tillbaka en del av beställningen och fick sen fakturan. Då har de fördelat min "75 kr vid ett köp" på alla artiklar och dragit av den. Kundtjänst var inte ett dugg hjälpsam. det handlar bara om småpengar men jag tycker det var sniket.
Min ena kollega låter som en död fisk när hen pratar med kunder.Chefens tillgjorda skratt när hen pratar med kunder Höhöhöh Tjeeenare he he he
Min ena kollega låter som en död fisk när hen pratar med kunder.
Galen skrattande gris eller död fisk.. hmm vete tusan vem jag skulle vilja handla av