Störiga saker vi stör oss på, del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lösa hundar i stallet.

Lösa i stallet och springer runt hästarnas ben när de är uppbundna.

Lösa i manegen/paddocken när man rider.

Lösa utanför när man rider (genomskinliga väggar).

Hundskit över halva anläggningen.

Jagandet av stallkatterna.

Blö.

Bahnhof.

Jag betalade tidigare 299 kr/månaden för 100/100, det höjdes sedan till 348 av någon anledning jag inte minns nu, det kom ett mail om det, detta var många månader sedan.

Sen igår kom jag in på det pga annat och gick in på deras hemsida, ser då att 299 kr/månaden fortfarande går att teckna sig för, märkligt tyckte jag så jag startade en sådan chatt med dem. Förklarade som det var att det blivit höjt och undrade om jag inte kunde gå tillbaka till mitt tidigare pris, "det fixar jag direkt" sa hon. Såg ut såhär :confused: :confused:

Kunde inte låta bli att fråga varför och tydligen hade priset höjts på grund av att stadsnätet i mitt område gått upp i pris, men nu hade det sänkts igen. Fattar ju att de vill ha pengar och jag har full förståelse för att de höjer månadsavgiften på grund av detta men att de sen inte sänker den igen när priset går ner utan låtsas som ingenting om kunden inte hör av sig? Så jävla fult.

Blev riktigt besviken då jag alltid gillt Bahnhof som företag men detta glömmer jag inte.
Detta ska undersökas, har oxå banhof.

Att jag fick en offert från bilverkstaden förra veckan och att de ringde idag (har tid imorgon) för att tala om att länkaget jag blev "lovad" tydligen inte finns i Sverige. Således måste de beställa en helt ny istället för en begagnad. Priset gick från 1700:- till 3300:- plus kostnad för arbetet. Pengar jag inte har just nu men bilen måste lagas snarast.

Jag stör mig på att mina stallkamrater tycker det är min häst som har "speciella behov" när jag säger att det är svältfasoner att tycka att hästarna ska klara sig på 1-2 kg stödfodring om dagen nu. Visserligen är det fortfarande grönt i hagarna, men det är inte mycket kvar och om ett par dagar kommer det vara helt nedbetat. Deras hästar är uppenbart vrålhungriga.

Jag stör mig på att mina stallkamrater tycker det är min häst som har "speciella behov" när jag säger att det är svältfasoner att tycka att hästarna ska klara sig på 1-2 kg stödfodring om dagen nu. Visserligen är det fortfarande grönt i hagarna, men det är inte mycket kvar och om ett par dagar kommer det vara helt nedbetat. Deras hästar är uppenbart vrålhungriga.
Det är störigt! Det är ju ingen som helst näring i det gräs som finns nu :meh:

En viss känd person, varför måste han jobba på min favoritradiokanal?! :arghh: Han kunde väl ha stannat på Bingolotto. :cautious:

Att jag inte bara kunde fötts till en helt normpassande :devil: ciskvinna och vara nöjd med det. Och att jag är så dum i huvudet att jag bara måste läsa saker som får mig att känna så. :wtf:

Du blev iaf inte lika exhalterad som mig som ändå fortfarande uppskattade handlingen lite trots innehållet, det är ju ändå någon som suttit och handskrivit något till mig liksom, kändes fint :D
Jaa jag har också fått ett sånt fint brev och blev lite rörd att någon skrivit ett brev med jättefin handstil till mig. 🥰

Haha min man fick det Jehovas brev idag med. Kom hit för att störa mig på att det var just Jehovas och inte nån hemlig brevvän :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 601
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
63 64 65
Svar
1 280
· Visningar
60 331
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 982
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002