Brödmöte.
Ni som känner mig vet att jag bara har människor jag känner på Facebook. Jag känner ALLA fb-vänner på någon nivå, du är inte bara ett nummer. Är du min fb-vän är det för att vi har en koppling. Jag skulle vilja se om vi fortfarande har fler än bara likes.
Jag bestämde mig för att delta i en upplevelse som heter "Brödmöte". Syftet är att se vem som läser inlägget utan bild. Teknologin konsumerar oss så mycket att vi glömmer det viktigaste: god vänskap. Om ingen läser detta meddelande blir det ett kort socialt experiment. Men om du gör detta till slutet, vill jag att du kommenterar med ett ord om oss. Exempelvis en plats, ett objekt, en person, eller en tid som påminner oss.
Kopiera sedan detta inlägg och posta det på din egen sida (dela inte). Jag kommer att gå till din sida och lämna ett ord som påminner mig om dig.
Snälla kommentera inte om du inte har tid att kopiera texten, detta kommer att förstöra provet. Låt oss se vem som tog sin tid att läsa och svara enligt en gemensam berättelse utanför Facebook
Klart vi är mer än Facebookvänner eller ...