Den gamla går ju att sälja.Det är nästan 20 k det handlar om.. det har vi inte råd med att lägga ut igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den gamla går ju att sälja.Det är nästan 20 k det handlar om.. det har vi inte råd med att lägga ut igen
Den gamla går ju att sälja.
Märkligt val…Ljudböcker med kvinnlig huvudperson som berättar i jag-form, inlästa av en manlig inläsare!?
Man får tycka synd om sig själv, migrän verkar hemsktÄnnu en dag i migränens tecken om än något mildare. Tycker synd om mig själv. Får man dra på sig en offerkofta?
Det är synd om en när man har migrän och då får man också tycka det. Hoppas att det släpperÄnnu en dag i migränens tecken om än något mildare. Tycker synd om mig själv. Får man dra på sig en offerkofta?
Tack När det känns som att huvudet ska explodera när som helst för varje bultning, då är man ynklig på riktigt. Nu har det tack och lov lättat ännu mer.Man får tycka synd om sig själv, migrän verkar hemskt
Det har lättat nu. Spänner lite i nacken och är lite snurrig/lätt illamående bara. Hoppas jag får sova i natt i alla fallDet är synd om en när man har migrän och då får man också tycka det. Hoppas att det släpper
Verkligen! Jag har svårt att hänga med i storyn bara för att jag glömmer vem det är som är ”jaget”Märkligt val…
Åh fy, algblomning kanske?Badade i en sjö igår och nu verkar min hud gått bananas, fingrarna svullnar upp och det börjar kommer små små vätskefyllda blåsor som kliiiar.
Men värre är att jag har prickar över hela kroppen som ser oroväckande lika de på händerna
Har ingen lust alls att få klåda över hela kroppen
Kan det vara vattenloppor kanske?Badade i en sjö igår och nu verkar min hud gått bananas, fingrarna svullnar upp och det börjar kommer små små vätskefyllda blåsor som kliiiar.
Men värre är att jag har prickar över hela kroppen som ser oroväckande lika de på händerna
Har ingen lust alls att få klåda över hela kroppen
Sjö i södra Dalarna, har inte hört från andra att vi skulle ha problem med någon sjö härikring just nu men helt omöjligt är det såklart inte efter värmenböljan som hållt i flera veckor.Åh fy, algblomning kanske?
Det skulle det kunna vara, tog faktiskt allergitablett nyss så jag hoppas det hjälperKan det vara vattenloppor kanske?
https://www.skovde.se/natur-miljo/aktuellt/sasong-for-vattenloppor/
Jag håller tummarna för att allergitabletten hjälper.Det skulle det kunna vara, tog faktiskt allergitablett nyss så jag hoppas det hjälper