Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle köpa en lätt och äta på en gång lunch. Jag kom hem med middag som är lite för lång förberedelse och tillagnings tid för panik lunch.Att jag gick till affären för att köpa bregott, juice och rökt skinka till frukosten och kom hem utan bregott...
Och ja, jag hör hur det låter. Helt sanslöstAtt före detta svärmor ”vill komma och se hur jag har det” i min nya lägenhet Och ex sambon tyckte tydligen det var konstigt att jag inte jublade av lycka… jag sa tillslut att det går bra, men mest bara för att undvika tjafs.
Att före detta svärmor ”vill komma och se hur jag har det” i min nya lägenhet Och ex sambon tyckte tydligen det var konstigt att jag inte jublade av lycka… jag sa tillslut att det går bra, men mest bara för att undvika tjafs.
Jag vet… men här kändes det som det bara hade blivit värre. Annars har jag blivit bättre på det faktisktGivetvis försent nu men öva på att säga "nej" Det är helt ok att göra det ibland.
För att det är gott?Varför är det så mycket kalorier i öl (jaja, och vin)
Känner samma fast med dofter. Och för all del, skönt att slippa ljuden också. Och människor, i alla fall vissa…På att jag är så förbannat ljudkänslig och bara verkar bli värre med åldern. Det känns mer och mer lockande att flytta ut till mitten av ingenstans så jag slipper allt vad grannar och allt deras oväsen innebär.
Å, det där kan jag definitivt relatera till. Mina sommargrannar är här just nu, och deras barn låter massor. Jag tycker mycket bättre om när det är tyst, jag.På att jag är så förbannat ljudkänslig och bara verkar bli värre med åldern. Det känns mer och mer lockande att flytta ut till mitten av ingenstans så jag slipper allt vad grannar och allt deras oväsen innebär.
Lider med dig. Den värsta telefonkön jag vet är till CSN: "Du kan hitta svar på din fråga på www.csn.se" en gång i minuten men NEJ DÅ HADE JAG INTE SUTTIT I DEN HÄR JÄVLA KÖNTelefonkö.
"Det är fortfarande samtal före. Vi tar emot ditt samtal så snart vi kan".
Dessutom ohemult trött. Ingen bra kombination.