Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tryck på den lilla fyrkanten och vrid samtidigt så lossnar den. Sätt i papper och sätt i den igen så att du behöver göra ett litet vridande så att fyrkanten klickar i igen. Se till att hålla den rak, det är en grej i bak som ska klicka i med.Försöker välja rätt tråd nu
Har slut på papper och minns inte hur jag öppnar den Har försökt trycka på den lilla fyrkanten som jag tror men det går inte…
Visa bifogad fil 73571
Näe tar i så jag tror den ska lossna från väggen, det går inte!Tryck på den lilla fyrkanten och vrid samtidigt så lossnar den. Sätt i papper och sätt i den igen så att du behöver göra ett litet vridande så att fyrkanten klickar i igen. Se till att hålla den rak, det är en grej i bak som ska klicka i med.
Är så satans trött på allt det här. Denna konstanta ångest, konstanta klump i magen, ständiga väntan på när nästa bakslag ska komma, aldrig kunna slappna av och känna sig nöjd med tillvaron.
Varför kan man inte bara bestämma sig för att skita i allt man går runt och oroar sig för? Vissa verkar vara så himla duktiga på det, att bara säga "far åt helvete" och sen inte bry sig om det något mer, på riktigt.
Det ska gå! Tryck lite och vrid!Näe tar i så jag tror den ska lossna från väggen, det går inte!
Okej, provar igenDet ska gå! Tryck lite och vrid!
Nej! Jag blir tokig! Jag förstår processen men det går inteDet ska gå! Tryck lite och vrid!
Tänk när vi trodde att internet och oändlig tillgång till information skulle vara lösningen.There is no end to human stupidity
Nej! Jag blir tokig! Jag förstår processen men det går inte
Åh nu vill jag veta om det lyckades!Tryck in knappen och vrid den genomskinliga delen (åt vänster?) lättast att sätta tummen på knappen och fingrarna i det taggiga hålet
Tryck in knappen och vrid den genomskinliga delen (åt vänster?) lättast att sätta tummen på knappen och fingrarna i det taggiga hålet
NeejÅh nu vill jag veta om det lyckades!
I det läget och på det humör jag är på nu hade jag chansat genom att slå på den med något. Typ ett basebollträ. Bära eller brista
Jag har inte ens ett baseballträI det läget och på det humör jag är på nu hade jag chansat genom att slå på den med något. Typ ett basebollträ. Bära eller brista
"right-y tight-y, left-y loose-y" är en minnesregel för att komma ihåg vilket håll man ska skruvaTryck in knappen och vrid den genomskinliga delen (åt vänster?) lättast att sätta tummen på knappen och fingrarna i det taggiga hålet
Men något annat? Det kan gå med handkraft också. Ta stryptag på den och försök vrida ner fanskapet.Jag har inte ens ett baseballträ
Ju mer jag tittar på bilden desto mer provocerad blir jagMen något annat? Det kan gå med handkraft också. Ta stryptag på den och försök vrida ner fanskapet.
Bor du långt från Eskilstuna?Ju mer jag tittar på bilden desto mer provocerad blir jag
Men, är det verkligen inte värt ett nytt problem? Jag ska kolla på maps hur långt bort jag ärBor du långt från Eskilstuna?
Alltså jag försöker vrida, trycka, slita, men den sitter bara med självhäftande tejp på väggen så sen kommer vi ha ett nytt problem
Jag vet inte, jag äger inga skruvar hellerMen, är det verkligen inte värt ett nytt problem? Jag ska kolla på maps hur långt bort jag är
Jag bor fyra timmar och åtta minuter ifrån digMen, är det verkligen inte värt ett nytt problem? Jag ska kolla på maps hur långt bort jag är