Men är du vaken vid 01-01.30? Kan ta med hagelgeväret om du vill?Jag bor fyra timmar och åtta minuter ifrån dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är du vaken vid 01-01.30? Kan ta med hagelgeväret om du vill?Jag bor fyra timmar och åtta minuter ifrån dig
Hej,Jag vet inte, jag äger inga skruvar heller
Känner mig även tveksam till att jag får upp fanskapet även om det kommer ner från väggen
Älskar hur engagerade ni ärHej,
Det finns en video på hur man skall byta/fylla på papper. Kolla in Videon https://www.facebook.com/edetsverige/videos/torky-dispenser/432501153943647/
De råd du har fått är rätt !
Lycka till
Vi har såna på jobbet, ibland går det inte alls att få upp den. Men man ska trycka in den där lilla rutan och vrida samtidigt.Älskar hur engagerade ni är
Fast den filmen du länkar till visar bara hur man tar den ur kartongen?
Ja, jag har nog fått ett omöjligt exemplar…Vi har såna på jobbet, ibland går det inte alls att få upp den. Men man ska trycka in den där lilla rutan och vrida samtidigt.
Ajdå, trodde jag fick med rätt filmsnutt, ”Ett klick och snurr motsols! Så öppnar du vår Edet Torky Dispenser” uppladdad 28 september 2018, den är 17 sekunder Hoppas att denna är denna är den rätta https://www.facebook.com/edetsverige/videos/edet-torky/2229404730425467/Älskar hur engagerade ni är
Fast den filmen du länkar till visar bara hur man tar den ur kartongen?
TackAjdå, trodde jag fick med rätt filmsnutt, ”Ett klick och snurr motsols! Så öppnar du vår Edet Torky Dispenser” uppladdad 28 september 2018, den är 17 sekunder Hoppas att denna är denna är den rätta https://www.facebook.com/edetsverige/videos/edet-torky/2229404730425467/
Nope, sitter som berget…Tack
Försök #35732
Himla otur, har den suttit länge på väggen ? Sitter hållaren i direkt solljus ? Plasten kan ha varit varm och sedan ”nyper” delarna med varandra och bör lossna om man använder lite mera kraft/våld.Nope, sitter som berget…
Men mer seriöst svar nu då.. Har du använt något annat att trycka på fyrkanten med? Baksidan på en skruvmejsel eller liknande? Att trycka med fingret kan ju vara nog så jävligt.Ja, jag har nog fått ett omöjligt exemplar…
Nej. Men är faktiskt lite rädd att den ska gå sönder på riktigt… eller att jag ska skada mig! Har för mig att jag inte fick upp den när jag köpte den heller men mamma hjälpte migMen mer seriöst svar nu då.. Har du använt något annat att trycka på fyrkanten med? Baksidan på en skruvmejsel eller liknande? Att trycka med fingret kan ju vara nog så jävligt.
Nej, det är första gången jag ska byta rulle. Den sitter inte i solen.Himla otur, har den suttit länge på väggen ? Sitter hållaren i direkt solljus ? Plasten kan ha varit varm och sedan ”nyper” delarna med varandra och bör lossna om man använder lite mera kraft/våld.
Nej, det är första gången jag ska byta rulle. Den sitter inte i solen.
@Gramse jag ger skruvmejseln ett försök
Eller hur! Jag har ingen just nu men i husvagnen jag ägde förr satt den fast i en hållare med en dragkedjaHelt plötsligt är jag väldigt glad för min dispenser av den typen av papper. Den har en lös huv man bara lyfter rakt upp Ingen mejsel, basebollträ eller hagelgevär nödvändigt
Du kan säkert få minst lika många tips hur du får tillbaka den igenÄntligen! Slog ner den från fästet med baksidan av skruvmejseln, tog i med full kraft med ert stöd i ryggen
Visa bifogad fil 73585
Får se om jag får tillbaka den sen…