Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade langat iväg sovrumspersonen till affären.Ställer mig och ska baka filmjölksbröd, klar med de torra ingredienserna och häller upp filmjölken som jag köpt till detta. Vafan? 7,5 dl???
Så kommer det ett mess inifrån sovrummet "om du bakar filmjölksbröd så har jag tagit lite".
Jag märkte det!
Räcker det inte?
Nej, det ska ju liksom vara 1 liter......
fanfanfan vad irriterad jag blir. Nu fick jag fylla ut med vaniljyoghurt......
Tänkte anmäla mig till en skrivarcirkel, när jag kollade lite bättre var det 15:30 varje gång... jag slutar 16:00Jag hoppade på en kvällskurs som skulle ta en och en halv timme per gång i fem veckor. Det blir nog bra tänkte jag. Sen visade det sig att kursen innehöll massor av material att läsa vid sidan av träffarna. Den ansträngningen hade jag inte planerat för.
Äsch, så trist.Tänkte anmäla mig till en skrivarcirkel, när jag kollade lite bättre var det 15:30 varje gång... jag slutar 16:00
åh BESVIKELSEN!Maken hade köpt semlor igår när jag kom hem till lunch. Vi högg glatt in och jag åt och åt och väntade liksom på att komma till det goda, men det goda kom aldrig. Och så insåg vi att det var ju vaniljsemlor Så jag åt hela semlan i onödan
Och nu är jag så sugen på en RIKTIG semla.
Det där hade fått mig att gråta på riktigt.Maken hade köpt semlor igår när jag kom hem till lunch. Vi högg glatt in och jag åt och åt och väntade liksom på att komma till det goda, men det goda kom aldrig. Och så insåg vi att det var ju vaniljsemlor Så jag åt hela semlan i onödan
Lyncha mig inte nu. Vaniljsemlor ÄR godare än vanliga med mandelmassa, så håll tyst och var glad!Maken hade köpt semlor igår när jag kom hem till lunch. Vi högg glatt in och jag åt och åt och väntade liksom på att komma till det goda, men det goda kom aldrig. Och så insåg vi att det var ju vaniljsemlor Så jag åt hela semlan i onödan