Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men lite märkligt att hon säljer choklad - fast först tjänar hon pengar på att göda folk och sedan på att äcklas över dem och sedan på att andra äcklas över att hon äcklades över folk och sedan gör all uppmärksamhet att hon säljer mer choklad. En intressant affärsidéBeställde med en extra chokladkaka när beställde ögonkräm från apoteket för att få fri frakt. En som såg god med hasselnötter i.... sen ser jag stötta Katrin Zytomierska företag när jag fått hem chokladkakan märkligt att
Min hästs fodervärd ringde och varnade mig för halkan på deras gårdsplan, eftersom jag tenderar att ofta skada mig hos dom.Stör mig på att det efterlängtade mildvädret medför ishalka.
Hundpromenaden var ...spännande. Även mitt uppe i skogen. Antingen trampade jag igenom eller så halkade jag.
Stör mig på att det efterlängtade mildvädret medför ishalka.
Hundpromenaden var ...spännande. Även mitt uppe i skogen. Antingen trampade jag igenom eller så halkade jag.
Kan rekommendera broddar.Min hästs fodervärd ringde och varnade mig för halkan på deras gårdsplan, eftersom jag tenderar att ofta skada mig hos dom.
Så vi får se hur det går nu när jag ska dit..
När en blir kastad ur telefonköer efter sådär 45 minuter.
Ush, ja. Övertygad om att helvetet är en telefonkö med hissmusik som aldrig tar slut.Det borde vara spöstraff på det, speciellt om man tvingats lyssna på hissmusik under tiden!
Om inte katten är väldigt aggressiv så brukar det fungera att väsa/fräsa lite åt dem istället för att säga nej (typ 'schh'). Det blir mer kattspråk då. Risken är väl om katten är väldigt aggressiv att den tar det som en invit till attack, så jag tar inget ansvar för eventuella negativa konsekvenser.Är på stallet och en av stallkatterna låter mig inte vara ifred. Försöker vänligt, men bestämt, säga nej och hytta med fingret när han klättrar på mina ben. Han fortsätter klättra.. Går undan när han kommer nära, men han går efter.. Nu gick jag dit hans matskål är och då började han äta iaf.
Jag är inte så bra på att hantera katter.
Handgripligen avlägsna med så mycket bryskhet som krävs för ändamålet.Är på stallet och en av stallkatterna låter mig inte vara ifred. Försöker vänligt, men bestämt, säga nej och hytta med fingret när han klättrar på mina ben. Han fortsätter klättra.. Går undan när han kommer nära, men han går efter.. Nu gick jag dit hans matskål är och då började han äta iaf.
Jag läste "stallkompis" och blev jäkligt fundersam ett tagÄr på stallet och en av stallkatterna låter mig inte vara ifred. Försöker vänligt, men bestämt, säga nej och hytta med fingret när han klättrar på mina ben. Han fortsätter klättra.. Går undan när han kommer nära, men han går efter.. Nu gick jag dit hans matskål är och då började han äta iaf.
Om inte katten är väldigt aggressiv så brukar det fungera att väsa/fräsa lite åt dem istället för att säga nej (typ 'schh'). Det blir mer kattspråk då. Risken är väl om katten är väldigt aggressiv att den tar det som en invit till attack, så jag tar inget ansvar för eventuella negativa konsekvenser.
Hytta med fingret är ingen bra idé. Det är aggression på kattspråk.
Bra idéer!Handgripligen avlägsna med så mycket bryskhet som krävs för ändamålet.
Enveten upprepning av ovanstående.