Det är ju det! Jag orkar liksom bara inte. Det brukar i och för sig gå ganska smidigt (efter långa samtal ”Har du provat en annan kabel” och ”VET du hur man kanalsöker? Vi gör det tillsammans!” och ”Är det din TV det är fel på kommer vi ta ut en avgift för besöket BARA SÅ ATT DU VET”). Sedan kommer de hit och gör om kanalsökning och alltihop, för sedan att konstatera att felet är någonstans utanför min lägenhet. Nu är jag i och för sig hemma hela dagarna, men bara tanken på att dra igång detta ... Skulle kunna ge mig tusan på att det fungerar när de väl är här dessutom, eftersom det verkar fungera lite som det behagar just nu.
Jag har inte heller fungerande tv eller eget wifi sedan ett antal veckor. Jag jobbar också hemifrån på dagarna. Och jag har också Comhem.
Gissa varför jag inte felanmält (igen)? Jag SKA ta mig samman, någon gång, men man måste pricka en dag när man är i exakt rätt stämning, lagom utvilad för att orka men samtidigt lagom aggressiv för att tvinga fram någon rättelse. Det kan ta en stund att finna en sådan dag.
Men får titta på telefonen så länge om jag är tillräckligt tv-sugen, den fungerar i alla fall.