Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på när man tror att olyckor inte händer på korta sträckor, det gör dom.Beror väl på hur långt man kör?
När jag tog mig till den stora ridbanan i grannbyn tog transporten ca 3 minuter på liten byväg. Då sadlade jag hemma.
Men det är undantag.
Eller när man äter något med choklad (gärna i bilen) och tänker att man var duktig som inte spillde något och så har man en stor fet chokladfläckDuschade och tog på rena kläder. Åt frukost och fick yoghurt på tröjan. Det händer alltid men nu tänkte jag att jag äter försiktigt. Gaahh!
På att kollegan lyssnar på ljudbok högt i högre hastighet låter för jäkligt. Vem vill lyssna på ljudbooom så uppspeedad?
Dagens i-landsproblem
Vissa personer pratar så otroligt långsamt, så då drar jag upp hastigheten. Blir enklare för min ADHD hjärna.Det gör maken också, med "sina" kanaler på YT som han följer, för att hinna se så mycket som möjligt på begränsad tid. Fattar verkligen inte nöjet
Högt som i högtalare? Visst sjutton är det väl kutym att använda hörlurar när man lyssnar runt andra människor? Jag hade blivit vansinnig, uppspeedat eller inte!På att kollegan lyssnar på ljudbok högt i högre hastighet låter för jäkligt. Vem vill lyssna på ljudbooom så uppspeedad?
Dagens i-landsproblem
Kanske nån liknande teknik som kläder som släpper ut fukt men inte in?På hur munskydd kan filtrera bakterier bara åt ena hållet, jag fattar inte
Går säkert att googla men jag ids inte
Låter rimligt förstås, men munskydden ska då göra tvärt omKanske nån liknande teknik som kläder som släpper ut fukt men inte in?
Är ju bara att vända dem ut o in.Låter rimligt förstås, men munskydden ska då göra tvärt om
Ja just detÄr ju bara att vända dem ut o in.
Vad ser du fram emot?Jag stör mig på att tiden går så långsamt när en har nåt att se fram emot
En helg spenderad hos en vänVad ser du fram emot?
Mer än tillräckligt! Jag var bara ohemult nyfiken.En helg spenderad hos en vän
Haha det får man vara!Mer än tillräckligt! Jag var bara ohemult nyfiken.