Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kollega har samma problem. När han är med på distansmöten så ser man honom sakta försvinna ur bild.Min kontorsstol har tappat stinget.
Den sjunker sakta ner mot golvet efter en stund. jag måste resa mig och ändra höjden stup i ett.
Den är ett par år gammal men den var ju inte billig
Jag var som du, sen insåg jag att om en lägger likadana i varje så är det viss risk att de faller in i varandra (så som när de ligger i lådan) och därmed inte blir rena. Nu lägger jag med avsikt en i varjeNär jag ställer in saker i diskmaskinen ställer jag olika bestick i olika fack, för att det är mest praktiskt och ordningsamt. När min mamma ställer in saker har hon ingen som helst ordning i den korgen
Precis, när skedarna skedar varandra. Kan bli kladdigtJag var som du, sen insåg jag att om en lägger likadana i varje så är det viss risk att de faller in i varandra (så som när de ligger i lådan) och därmed inte blir rena. Nu lägger jag med avsikt en i varje
Kan jag peppa dig genom att säga att jag har glass hemma som jag sedan i eftermiddag ska krossa polkagrisar över? Pepp, pepp!Behöver gå och handla men har inte lust. Orkar inteeee! Försöker muta mig själv med att jag kan köpa glass men det funkar inte.
Låter gott!Kan jag peppa dig genom att säga att jag har glass hemma som jag sedan i eftermiddag ska krossa polkagrisar över? Pepp, pepp!
Och de är jäkligt jobbiga att möta i skogen när man kommer med hästen. Hästen blir livrädd och skoterföraren märker inte att vi kommer för de hör inget.Någon roar sig med att köra snöskoter på andra sidan skogspartiet. Ljudet hörs ända in.
Jag har en kraftig allergi mot snöskotrar. De körs där de inte är välkomna (över odlingar, rakt över min gräsmatta etc.), de låter illa, de luktar illa och är otrevliga att åka på. Kan inte se något som helst försonande hos snöskotrar. I alla fall inte som nöjesfordon. För arbete är de ok.
Måste delvis protestera! Självklart ska alla regler följas, men det kan vara en riktig häftig naturupplevelse att köra skoter.Någon roar sig med att köra snöskoter på andra sidan skogspartiet. Ljudet hörs ända in.
Jag har en kraftig allergi mot snöskotrar. De körs där de inte är välkomna (över odlingar, rakt över min gräsmatta etc.), de låter illa, de luktar illa och är otrevliga att åka på. Kan inte se något som helst försonande hos snöskotrar. I alla fall inte som nöjesfordon. För arbete är de ok.
Vi var ett gäng som bjöds upp i fjällen för att få en heldag med skoterutflykt.Måste delvis protestera! Självklart ska alla regler följas, men det kan vara en riktig häftig naturupplevelse att köra skoter.
Du åkte? Det är faktiskt rätt otrevligt, man ser inte speciellt mycket och har ingen koll på hur leden ser ut. Det är betydligt trevligare att köra själv! Nyare skotrar luktar betydligt mindre avgaser också.Vi var ett gäng som bjöds upp i fjällen för att få en heldag med skoterutflykt.
Jag hatade varje sekund av det.
Hade stora förhoppningar innan men insåg så fort jag satt mig bakpå skotern att det var ostadigt, bullrigt och det STANK av avgaser. Det enda trevliga var de stopp vi gjorde.