Kanske vi har samma elektriker? Min skulle komma inom de närmaste dagarna. Det är nu 2 veckor sedan, och han är nu också försvunnen.Elektrikern skulle ringa upp "lite senare". Det är nu sex timmar sen. Han svarar inte när vi ringer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske vi har samma elektriker? Min skulle komma inom de närmaste dagarna. Det är nu 2 veckor sedan, och han är nu också försvunnen.Elektrikern skulle ringa upp "lite senare". Det är nu sex timmar sen. Han svarar inte när vi ringer.
I feel you. Jag är sämst på namn. Bara de börjar på samma bokstav börjar min hjärna kasta om dem i nån slags tombola och alla kan få vilket namn som helstJag har just nu tät kontakt med två olika kunder som jag gör två olika projekt för. Den ena kunden heter Melissa, den andra heter Marissa. Projekten jag gör för dem är extremt lika. Jag kommer att säga eller skriva fel namn en vacker dag, det är bara en fråga om när
Fel konto? Hur menar du då? Nyfiken då jag inte stött på det och då funderar på hur det går till.Stör mig på att det är alltför lätt att lägga in bilder på Instagram från fel konto. Man behöver en dos uppmärksamhet för att göra rätt.
Gissar att det gäller när man har hand om flera konton. Jag har själv lyckats med det någon gång i jobbet men då på Facebook och LinkedIn.Fel konto? Hur menar du då? Nyfiken då jag inte stött på det och då funderar på hur det går till.
Jag och min mamma har precis samma bokstäver i våra namn, med enda skillnaden att två bokstäver byter plats...I feel you. Jag är sämst på namn. Bara de börjar på samma bokstav börjar min hjärna kasta om dem i nån slags tombola och alla kan få vilket namn som helst
Ah, då kan det förklara varför inte jag har det problemet. Har bara ett konto.Gissar att det gäller när man har hand om flera konton. Jag har själv lyckats med det någon gång i jobbet men då på Facebook och LinkedIn.
Lamotte gjorde det häromdan på Twitter, när han gick in och försvarade sig själv i tredje person och högst troligen då hade glömt byta från sitt riktiga konto till ett annat.
Jag har tre konton som jag växlar mellan.Fel konto? Hur menar du då? Nyfiken då jag inte stött på det och då funderar på hur det går till.
Det är därför jag är för återinförandet av medeltida namndistinktion: När alla hette typ samma sak lade en till "Blåtand", "Guldhår", "från kullen" etc. Mycket svårare att blanda ihop då! Men min kompis vill inte att jag kallar honom för N Spretskägg av någon anledning...Jag och min mamma har precis samma bokstäver i våra namn, med enda skillnaden att två bokstäver byter plats...
Du skulle veta hur många gånger jag skrivit mitt namn när jag skulle skrivit min mammas namn, och hur många gånger hon skrivit sitt namn när hon skulle skrivit mitt namn
Jag har till och med varit med om folk som transporterat hästen sadlad/tränsad och klar i transporten till träning. Skäms nu att jag inte sa till...Jag har lärt mig att man absolut under inga omständigheter ska ha hjälm på sig när man kör bil. Undantaget är självfallet racingbilar där huvudet kan säkras/spännas fast i stolen. Huvudet blir alldeles för tungt vid en krock, vilket gör att du kan skada dig än mer.
Ändå är det så många ryttare på Youtube som "passar på att klä på sig allt innan de lämnar stallet med transport eftersom de är så sena". Hur många sekunder spar du på plats mot att bara ha hjälmen i bakluckan istället?!
Beror väl på hur långt man kör?Jag har till och med varit med om folk som transporterat hästen sadlad/tränsad och klar i transporten till träning. Skäms nu att jag inte sa till...
Jag hade absolut kunnat sadla hemma (10 minuter till träning?), men var alldeles för rädd om min sadel och hästen var snäll borta, så det fanns ingen direkt anledning att sadla hemma.Beror väl på hur långt man kör?
När jag tog mig till den stora ridbanan i grannbyn tog transporten ca 3 minuter på liten byväg. Då sadlade jag hemma.
Men det är undantag.
Snälla säg att någon varit snabb och fotat/delatGissar att det gäller när man har hand om flera konton. Jag har själv lyckats med det någon gång i jobbet men då på Facebook och LinkedIn.
Lamotte gjorde det häromdan på Twitter, när han gick in och försvarade sig själv i tredje person och högst troligen då hade glömt byta från sitt riktiga konto till ett annat.
Jag hade varit rädd att något skulle fastna eller hästen blev rädd för något!Jag har till och med varit med om folk som transporterat hästen sadlad/tränsad och klar i transporten till träning. Skäms nu att jag inte sa till...