Det händer alltid. Det eller så tvättar dom fasadenDet regnar på mitt nytvättade fönster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det händer alltid. Det eller så tvättar dom fasadenDet regnar på mitt nytvättade fönster.
Men åh, vilket jävla oflyt!Nix, ungefär en vecka efter diagnos kom det fina brevet från Agria att de äntligen kom med en tilläggsförsäkring för forl även det mycket störande.
Har dessutom flyttat ifrån vår fantastiska veterinär så nu vet jag inte var jag ska vända mig. Har du tips på nån bra i falun/Borlänge området får du gärna skicka ett pm (har för mig du är från området)
Jag var beredd på att köpa helt ny lampa jag med! Evighetssnurrat på själva glaskupan, och snurrat hela ”hängande” lyktan åt alla håll och kanter, snurrat botten, (och allt gick ju att snurra på också, vilket skapade ännu större förvirring!) men ICKE! Men efter att ha sett den lite sytrådstunna metallbiten så var det ju bara att fälla ner själva glaskupan. Mycket jobb för den lampan kan jag lova.
Och jag tycker inte ens om lampan, den är ful!
Nix, ungefär en vecka efter diagnos kom det fina brevet från Agria att de äntligen kom med en tilläggsförsäkring för forl även det mycket störande.
Har dessutom flyttat ifrån vår fantastiska veterinär så nu vet jag inte var jag ska vända mig. Har du tips på nån bra i falun/Borlänge området får du gärna skicka ett pm (har för mig du är från området)
Nix, ungefär en vecka efter diagnos kom det fina brevet från Agria att de äntligen kom med en tilläggsförsäkring för forl även det mycket störande.
Jag brukar störa mig på att det känns som att i över hälften av de där dryga "artiklarna" (som oftast är reklam och inte ens borde existera) så är huvudpersonens problem typ alltid att "jag åt för lite!" alltså ursäkta. Jag är överviktig själv och inte fan är det för att jag äter för lite. Tror det lär vara en ytterst liten minoritet av överviktiga som har det "problemet". Känns liksom bara som ett fult knep att "här tjockis, läs det här, en diet som låter dig äta mer!!" typBlev just så irriterad att jag tänkte på den här tråden
Det ligger en tidning framför mig på bordet. På framsidan går att läsa bland annat "Maten som minskar bukfett" och "Är dig smal"
Jag blir SÅÅÅÅ irriterad!!
Skulle det vara nån gång ibland skulle jag inte bry mig, men det är sånt på VARENDA nummer av den tidningen. VARFÖR kan man inte iallafall ibland slänga in ett fräscht och sunt alternativ som "Maten som ger dig alla näringsämnen du behöver" eller "Ät dig mätt" eller "Maten som innehåller massor av bra protein och energi" eller "Ät dig pigg"
Tvättar fasaden? Hur menar du?Det händer alltid. Det eller så tvättar dom fasaden
Jag säger Vettris i Falun. De hade hand om Missia ända till slutet och var alltid helt underbara med henne
Edit: Jag bor ju i Svärdsjö så Falun är ju närmast för mig, jag vet inte hur Vettris i Borlänge är.
Är det Anicura? Eller är vettris något annat?
Vettris är Vettris De hör ihop med Arken Zoo och ligger i deras lokaler.
Jag bor i lägenhet och huset har plåtfasad, och av nån anledning så brukar jag alltid pricka in min fönstertvätt med regn eller dagen innan dom tvättar fasaden. Medlet dom använder gör inte fönstren rena precis.Tvättar fasaden? Hur menar du?
Vettris i Borlänge är jättebra! Har alltid varit väldigt nöjd med de. Nu har de dock ingen som kan forl längre så jag ska till Vettris i FalunJag säger Vettris i Falun. De hade hand om Missia ända till slutet och var alltid helt underbara med henne
Edit: Jag bor ju i Svärdsjö så Falun är ju närmast för mig, jag vet inte hur Vettris i Borlänge är.
Att äta för lite är tvärtom en väldigt vanlig orsak/delorsak.Jag brukar störa mig på att det känns som att i över hälften av de där dryga "artiklarna" (som oftast är reklam och inte ens borde existera) så är huvudpersonens problem typ alltid att "jag åt för lite!" alltså ursäkta. Jag är överviktig själv och inte fan är det för att jag äter för lite. Tror det lär vara en ytterst liten minoritet av överviktiga som har det "problemet". Känns liksom bara som ett fult knep att "här tjockis, läs det här, en diet som låter dig äta mer!!" typ
Jag hade oturen att grannen ovanför skulle flytta och högtryckstvättars den algindränkta balkongen dagen efter jag tvättat alla mina fönster, vilket inte händer så oftaTvättar fasaden? Hur menar du?
Haha, jag också! Blir trött i benen bara av att titta på dem!Jag stör mig på folk som trampar för glatta livet på typ lägsta växeln när de cyklar, vill bara skrika åt de att VÄXLA UPP FÖR HELVETE Och så stör jag mig ännu mer på att jag stör mig på en sån jävla skitsak som faktiskt inte drabbar mig negativt på något vis alls