Med viss kompromiss med ordet "stänga". :-)
Ja, det var min reaktion också! Jag hade inte velat ha ett smörpaket så i kylen... vill nog kunna stänga det så det håller sig frascht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med viss kompromiss med ordet "stänga". :-)
Smör håller sig fräscht "för alltid". Även flera månader efter utgångsdatum.Ja, det var min reaktion också! Jag hade inte velat ha ett smörpaket så i kylen... vill nog kunna stänga det så det håller sig frascht.
Smör håller sig fräscht "för alltid". Även flera månader efter utgångsdatum.
Rekomenderar att någon annan gör det. Råkade karva bort ett födelsemärke på ryggen på den tiden jag hade långa naglar. Det blödde rätt rejält (hade behövts sytts eller åtminstone tejpas), och det var i ett provrum på HM. Slafsade ned både mig själv och kläder
Smör håller sig fräscht "för alltid". Även flera månader efter utgångsdatum.
Precis. Vad är problemet med det när det gäller smör?Jag menar inte hållbarheten. Jag menar att det med ett hål i locket är exponerat till allt annat i kylen och till luften på ett annat sätt än om locket är helt stängt.
Gärna i kombination med att lämna kvar det där foliet som är under locketInstämmer. Det där är såå SJUKT irriterande
Den där folien jag får bryt på folk som lämnar kvar den. Den ska bort baraGärna i kombination med att lämna kvar det där foliet som är under locket
Gärna i kombination med att lämna kvar det där foliet som är under locket
Gärna i kombination med att lämna kvar det där foliet som är under locket
Den där folien jag får bryt på folk som lämnar kvar den. Den ska bort bara
Nooooo, ni har helt fel!Instämmer
Jag tar alltid bort hela å gör personligen aldrig gropar i smöret. Pojkvännen däremotNooooo, ni har helt fel!
Folien ska vara kvar tills man tagit halva asken, SEN får den tas bort
Annars är det någon (idiot) som tar smör ur hela asken och gör gropar
Så fina kretsar har jag aldrig umgåtts i.Alltså, det blir gropar i smöret eftersom man nästan alltid serverar smöret i annan finare behållare än plastasken. Gropar betyder alltså högklassigt.
Alltså, det blir gropar i smöret eftersom man nästan alltid serverar smöret i annan finare behållare än plastasken. Gropar betyder alltså högklassigt.
Jag tror du har missförstått det hela. Folien ska väck! Det är inte diskuterbart. Dessutom så tar man smör ur hela paketet. Något annat är orimligt (skulle haft en bild med Kishti här )Nooooo, ni har helt fel!
Folien ska vara kvar tills man tagit halva asken, SEN får den tas bort
Annars är det någon (idiot) som tar smör ur hela asken och gör gropar
Jag tror du har missförstått det hela. Folien ska väck! Det är inte diskuterbart. Dessutom så tar man smör ur hela paketet. Något annat är orimligt (skulle haft en bild med Kishti här )
TackI fix but only for you
Nä. Inte "för alltid". Det kan absolut härskna och det är INTE gott......Smör håller sig fräscht "för alltid". Även flera månader efter utgångsdatum.
Var det inte det jag sa (underförstått)Jag tar alltid bort hela å gör personligen aldrig gropar i smöret. Pojkvännen däremot