Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
… och att uttala Schweiz!
Exakt! Men, endel har svårt att sova om de sover försent. Vad som är försent är dock väldigt individuellt.Aha! Är det därför jag somnar och sover bättre på natten om jag slumrat 30-45 min på kvällen innan jag lägger mig ”på riktigt”!
Det kan vara det dummaste jag hört på länge..Vi skulle köpa en glassmaskin på Lidl idag men fick svaret i kassan att de inte fick sälja den
Med motiveringen att den hade utgått ur sortimentet, trots att den stod ute i butiken med nedsatt pris. Så vi fick inte köpa den. Så otroligt märkligt.
Men det var inte så att det var något fel på den då - som låg inne i systemet - och att de hade glömt/inte hunnit ta bort den från affären? Det hände mig med mat en gång på Willys. Någon burk. När den scannades i kassan visade det sig att den hade blivit återkallad och inte fick säljas av någon anledning. Jag tänker om det kan vara något sådant?Vi skulle köpa en glassmaskin på Lidl idag men fick svaret i kassan att de inte fick sälja den
Med motiveringen att den hade utgått ur sortimentet, trots att den stod ute i butiken med nedsatt pris. Så vi fick inte köpa den. Så otroligt märkligt.
Jag köpte en ogräsbrännare förra året. Ytterst lite använd till att döda ogräs. Men den är kanon att tända grillen med!Folk som överdoserar tändvätska, ja egentligen tändvätska över lag
Folk som överdoserar tändvätska, ja egentligen tändvätska över lag
Fy, vad hemsktAh, som min granne! Hen placerar grillen precis utanför mitt (öppna) vardagsrumsfönster och öser på uppskattningsvis en tankbil tändvätska på grillen. Fattar inte hur maten ens blir ätbar som det luktar.
Fy, vad hemskt
Ja, jag förstår inte. Hur hög grad av nästäppa lider de av, de som gör så?
Använder fortfarande tändvätska , men särskilt mycket krävs inte. Kan ni upplysa en dinosaurie om vad som fungerar bra såhär 2020? (har ej el vid grillplatsen). Ofta kör jag dock kollöst, med ved, och då är inte tändvätskan med alls.
Det ska gå att ha en papperstuss med matolja har jag hörtAnvänder fortfarande tändvätska , men särskilt mycket krävs inte. Kan ni upplysa en dinosaurie om vad som fungerar bra såhär 2020? (har ej el vid grillplatsen). Ofta kör jag dock kollöst, med ved, och då är inte tändvätskan med alls.
Sådant är enormt störande!Jag följer en liten lokal butik på Facebook. Det är en väldigt bra butik och vi handlar där en del så jag vill gärna se när de lägger upp info om butiken, erbjudanden osv. Men jag stör mig jättemycket på att butiksägaren även använder butikens Facebooksida som sin privata sida! Jag är inte intresserad av vad hen gör på sin fritid och allt som inte har med butiken att göra. Jag förstår inte poängen med det!!
Ja, hushållspapper indränkt i matolja funkar fint .Det ska gå att ha en papperstuss med matolja har jag hört
Lite i stil med skrivarkursen på distans som jag gick. Det finns en fb-grupp för kursdeltagare. När jag frågade hur jag kunde gå med, så fick jag till svar att jag först blev tvungen att bli vän med kursledaren (antar att hemliga grupper, funkar så?). Men det kände jag inte att jag ville.....så det blev ingen grupp för mig.....Jag följer en liten lokal butik på Facebook. Det är en väldigt bra butik och vi handlar där en del så jag vill gärna se när de lägger upp info om butiken, erbjudanden osv. Men jag stör mig jättemycket på att butiksägaren även använder butikens Facebooksida som sin privata sida! Jag är inte intresserad av vad hen gör på sin fritid och allt som inte har med butiken att göra. Jag förstår inte poängen med det!!